Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 28. august 2010

Jeg jobbet i samme rolle, på vegne av Microsoft, fra august 2005 til november 2006. De første ti månedene, så jobbet jeg for vikarbyrået Randstad

img251

PS.

Så for kontakten ovenfor, så jobbet jeg altså i firmaet Arvato sine lokaler, på vegne av Microsoft, men ansatt i vikarbyrået Randstad.

Så det var mange firma involvert, det er helt sikkert.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Men så ble jeg altså forespurt, sommeren 2006, om jeg ønsket å heller få litt høyere lønn, og en fast jobb, (istedet for den Randstad-kontrakten, som bare var et vikariat da).

Og det syntes jeg hørtes greit ut, for det så jeg på som en forfremmelse nesten.

Og en fast jobb, det høres jo bedre ut å ha, enn å jobbe gjennom vikarbyrå.

Men, da jeg fikk kontrakten, fra Arvato, så var det bare en tre-måneders kontrakt.

Dette klagde jeg på da, men min sjef der, Line Slettvold, sa bare at det egentlig var en fast jobb, men at alle faste jobber hos Arvato, hadde sånne kontrakter.

Noe sånt.

Så det var jo bare tull.

Men jeg syntes ikke at jeg hadde så mye valg da, så jeg måtte jo skrive under.

Sånn husker jeg dette nå, selv om dette var i 2006 da.

Men men.

Jeg postet jo den første kontrakten fra Arvato, på bloggen igår.

Her er en link til den bloggposten:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/08/dette-er-en-av-kontraktene-mine-fra.html

PS 3.

Jeg fikk også en ny tre-måneders kontrakt, fra Arvato, da den første utløp.

Den kontrakten, den varte da fra september til desember 2006.

Men den kontrakten, den finner jeg ikke her akkurat nå.

Det var noen papirer, som jeg hadde i en eller to permer, på Arvato.

Men de permene, de fikk jeg ikke tatt med meg hjem, etter at jeg ble konstruktivt oppsagt, fra Arvato, i november/desember 2006.

For, jeg forklarte det, at jeg mistenkte at det var noe mafia, eller lignende, i firmaet.

(Som jeg har publisert om på bloggen og på Scribd osv).

Og da, så ble jeg sendt hjem, med lønn.

Og jeg fikk ikke lov å gå på jobb.

For Managing Director, Ian Carrel, (heter han vel igjen).

Han sa det, at jeg ikke fikk lov å være på jobben, pga. fare for min egen sikkerhet.

Så det var også to permer, med dokumenter, som lå igjen etter meg, hos Arvato.

En perm, med dokumenter om en 'service-level'-konkurranse, som jeg hadde fått i oppdrag av Team Leader Vivian Steinsland, å arrangere der, hver uke, høsten 2006.

(Av en eller annen merkelig grunn, må jeg vel si, når jeg tenker tilbake på dette.

For jeg var jo ikke leder der, mener jeg.

Men men).

Og en perm, med mine egne papirer da, som huskelapper, og ting om lønningene, (som det ofte var problemer med), osv.

Så det er mulig at den andre kontrakten min, fra Arvato, lå i den ene av de to permene, som lå igjen etter meg, i det store kontorlandskapet der, som vi jobba i, (på Microsoft-kampanjen), i the Cunard Building.

Det er mulig.

Det er ihverfall sånn jeg lurer på om det er nå.

Når jeg tenker på hvor den kontrakten kan ha blitt av.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter