Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. august 2010

Jeg sendte en e-post, til hun sosionomen i Sandefjord, som min onkel Martin Ribsskog, overtalte meg til å kontakte, sommeren 2005




Gmail - Oppdatering/Fwd: Til sosionom Hilde Haraldsen










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Til sosionom Hilde Haraldsen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 26, 2010 at 7:10 PM




To:
post@piv.no






Hei igjen,

jeg kom på en ting til.

Jeg studerte jo i Sunderland, år 2004/05, og fikk studielån der.

Så sendte dere til Lånekassa, om at jeg hadde hatt problemer med stress osv., det studielånet, og at dette studielånet derfor ikke burde ødelegge for mine muligheter til å få nytt studielån.


For man kan jo bare være et år forsinket.

Likevel, (selv om dere sendte brev til Lånekassa), så ble jeg nektet nytt studielån, før høstsemesteret ifjor.

Og det gir jo ingen mening.


For når jeg fikk studielån i 2004/05.

Og ikke har studert etter det.

Så må jeg jo ha vært under grensen for forsinkelse, i 2004.

Likevel så nektes jeg nytt studielån, av grunner bare Lånekassen kan vite.


Jeg har sendt om det til Kunnskapsdepartementet, som en klage, men de svarer ikke.

Kan det være noe muslimsk mafia dette, som kontrollerer landet nå?

Hva vet jeg.


Min onkel Martin Ribsskog, og min tante Ellen, som nå også bor i Norge, (hun pleide å bo i Sveits).

De vil ikke sende meg tingene mine, som lå på den gården til Martins samboer, i Kvelde, av klær og vitnemål, som jeg hadde i den kofferten, som jeg hadde med fra Sunderland.


Jeg hadde ting hos City Self Storage, i Oslo, (som jeg vel sa fra om), men de tingene har de visst gitt bort, skjønner jeg på dem nå, uten at de vil forklare om det ordentlig.

(Det var ting etter min morfar og min farfar og min mormor.


Antikviteter fra min mormors adelige danske familier og treskjæring fra min norske morfar osv., de som pleide å bo i Nevlunghavn, Ingeborg og Johannes Ribsskog).

Og jeg får heller ikke arv etter bestemor Ingeborg, som døde ifjor sommer, av Ellen og Martin, (og min søster og min bror Axel Thomassen).


For min mor, Karen, døde jo i 1999.

Så jeg og mine to søsken skulle delt hennes del av arven etter Ingeborg.

Men jeg har ikke fått noen ting.

Og jeg har kuttet ut familien, etter det drapsforsøket mot meg, i Kvelde, i 2005.


Og min mormor hadde verdifulle malerier osv., fra et slott i Danmark, Højriis

Og jeg blir også tullet med her i England, og får ikke være flyktning, som jeg mener jeg er.

Og jeg blir tullet med på jobb her, og på the Jobcentre, hvor jeg må gå nå, for jeg er arbeidsledig nå, etter å hatt to jobber her borte, og jobbet i tre år tilsammen vel.


Men jeg har kun arbeidsledighetstrygd, og har ikke penger til å få sent over tingene mine fra Norge.

Jeg har også fått graden min, fra HiO IU, en høyskolekandidatgrad i Informasjonsteknologi.


Men jeg sliter litt med å få noe særlig jobber innen data her borte.

Kanskje fordi jeg har en arbeidssak mot Microsoft, og blir tullet med av amerikanerne?

Det er ihvertfall mye rart som foregår, og myndighetene i Norge bare ignoerer mine rettigheter.


Jeg får ikke Fri Rettshjelp, for eksempel, og Sivilombudsmannen og andre, bare ignoerer meg, når jeg sender henvendelser til dem.

Det samme med Politiet og andre, som Kunnskapsdepartementet osv.


Bare en oppdatering.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/8/26
Subject: Til sosionom Hilde Haraldsen
To: "post@piv.no" <post@piv.no>


Hei,

jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt "mafia'n" der.


Jeg dro så til England for å studere, men måtte avbryte studiene, for jeg ble forsinket, for HiO og Lånekassa, tulla mye med meg.


Da mista jeg kontrollen på økonomien min, siden jeg ikke fikk studielån, før fire måneder forsinket.

Min onkel, Martin Ribsskog, i Larvik, fikk overtalt meg til å gå til psykolog, (og sosionom da, i forbindelse med problemene med noen smålån jeg hadde), etter at vi hadde et slags familieråd hos han, sommeren 2005, hvor jeg fortalte om hva som foregikk.


Jeg gikk med på det, sånn at han skulle skjønne det, at det ikke var noe jeg hadde funnet på.

Men men.

Nå, så har jeg problemer med at Cresco sier at de ikke har mottatt noen henvendelse fra sosionom i Sandefjord, angående gjelden min til dem.


Så jeg lurte på om du kunne være så snill, å sende meg kopier av de brevene, som du sendte firma som Cresco, DNB og Lånekassa, angående studiegjeld og billångjeld osv., som jeg ikke fikk betalt avdrag på, da studielånet mitt uteble, høsten 2004, og som derfor forfalt/gikk til inkasso.


Jeg har bodd i England i fem år nå, etter at jeg ble forsøkt drept på gården til onkelen min Martin, (som sa at du og hun psykologen Silke var h*rer forresten. Selv om jeg ikke skjønte hvorfor han sa det. Men men).


Men men.

Min søster i Oslo, Pia Ribsskog, meldte seg jo frivillig, til å gjøre dette.

Du hadde kanskje kontakt med henne?

Hva gjorde hun av slike ting, som å kontakte Cresco osv?


På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Min adresse i England er:

Erik Ribsskog
Flat 3
5 Leather Lane

Liverpool
GB-L2 2AE
Storbritannia









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter