Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. august 2010

Jeg sendte en e-post til Naric, angående min utdannelse fra universitets-nivå




Gmail - Level 5/6-degree










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Level 5/6-degree











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Aug 11, 2010 at 7:43 PM




To:
customer.services@naric.org.uk


Cc:
carlos.pineda@liverpool.gov.uk






Hi,

I'm refering to the e-mail I sent you earlier today, regarding my level 3-degrees.

I'm sending this in two e-mails, to help keep the overview.


I've studied Information Management, at two years, at NHI, (now NITH), which is a private Norwegian University College, in Oslo.

I worked quite a lot, besides these studies, so I lack a couple of subjects, to get a Foundation Degree, from them.


Then I worked as a Shop Manager and more, for many years.

I then got tired of that company, (because I was unfairly treated there, I thought, and I have en employement-case).


Then I started studying at Oslo Univesity College, faculty of engineering, a Bachelor-degree, in IT.

I went there for two years, but then I overheard in Oslo, that I was followed by some 'mafian', so I went to study at the University of Sunderland, to try to get away, since I didn't know who this 'mafian' was.


There, the Norwegian study-loan bank, started messing with me, so I got the study-loan, four months late.

But I got the best grade, on the English-test, for study abroad students, so I didn't have to follow English-classes.


Also I passed two assignments in E-commerce, so I think maybe got a pass in that subject.

But the University of Sunderland, refuse to send me my files, that shows my results, on assigments and on the English-test etc.


But, I have 189 credits in total, from Oslo University College, and NHI (now NITH).

And that's more than the 180 credits, needed to get a Bachelor Degree.

Also I have studied at the University of Sunderland and at the University of Oslo, (who for failed my Examen Philosoficum-examn, for some strange reason, because I think that's the only examn I've ever failed, if I'm not mistaking).


So all in all, I think this should really be like a Bachelors Degree, in IT/Information Management/Computing.

I'm sending scanned copies of my results from Oslo University College, faculty of engineering and from NHI/NITH.


I hope very much that I could please get a Bachelors Degree, from these files.

That would have been very fine, because employers they don't really understand my Norwegian degree, I think.


And neighter does the Jobcentre, they say I'm at level 4, when I'm really at level 6, I think, (or at least at level 5 which Jet Employability Team and the Direct Gov-website says).

I hope you agree with me on this!


Thank you very much for any help in advance!

Best regards,

Erik Ribsskog





5 attachments
img211.jpg
748K
img212.jpg
1036K
img213.jpg
501K
img214.jpg
356K
img215.jpg
740K








PS.

Her er vedleggene:

img211

img212

img213

img214

img215

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter