Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. august 2010

Jeg sendte en klage på tillitsvalgt Bakke, fra militæret, til Vernepliktsverket




Gmail - Klage på tillitsvalgt i militæret










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på tillitsvalgt i militæret











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 19, 2010 at 11:46 PM




To:
"vpv.kontakt@mil.no" <vpv.kontakt@mil.no>






Hei,

jeg har sendt dere klager om militærtida.

For jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian' og blir tulla med på jobb og skole osv.

En som het Bakke, ble ny tillitsvalgt, i militæret, (Terningmoen, Oppland Regiment).


Han satt meg opp på for mange vakter.

(Fler vakter enn de andre.

Enda jeg hadde mange vaktpoeng fra før).

Og når jeg tok det opp, så svarte han ikke.


(Det var en kar som var firkanta i tryne, nesten).

Han sang også en sang, kalt 'Workoholic', (en techno-sang), foran trynet mitt.

Antagelig for å mobbe meg, siden jeg jobba i Rimi, i helgene.


Og han nevnte, av en eller annen grunn, at Beckstrøm, på kanon-laget hvor Bakke var nestlagfører vel, hadde ei jente, (som jeg hadde sett sammen med Beckstrøm i Lillehammer, for jeg tok toget hjem rundt Lillehammer en fredag), hadde hatt seg 17 ganger, eller noe på hyttetur en helg.


Men men.

Så jeg lurer på, er han i noe norsk mob, som har bytta meg med noe tysk mob, eller noe?

For jeg synes jeg merker at noe tysk mob, vil utnytte meg og bruke meg som slave osv.


Over hele verden omtrent.

Skjønner dere noe av hva som foregår?

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter