Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. august 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av trusselbrev fra Spania/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trusselbrev fra Spania/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 26, 2010 at 5:10 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg lurte på om dere hos politiet i Drammen kan se på dette, for dette har jeg ikke fått han hos i politiet i Oslo, til å svare på.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: <postmaster@master.net>

Date: 2010/2/20
Subject: Delivery Status Notification (Failure)
To: eribsskog@gmail.com


This is an automatically generated Delivery Status Notification.



Delivery to the following recipients failed.



baard.berge@politiet.no








Final-Recipient: rfc822;baard.berge@politiet.no

Action: failed

Status: 5.1.1



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: baard.berge@politiet.no
Date: Sat, 20 Feb 2010 01:59:36 +0000

Subject: Påminnelse/Fwd: Mottok tullebrev/trusselbrev
Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Håper dette er i orden!


Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/12/22

Subject: Mottok tullebrev/trusselbrev

To: Baard Berge <baard.berge@politiet.no>


Hei,

idag så fikk jeg et tullebrev/trusselbrev, på norsk, i posten fra Spania, enda jeg aldri har vært i Spania.


Men men.

Det er undertegnet Arne Bjarne Panel, i Larvik.


Og faren min heter Arne Mogan Olsen, og jeg pleide å bo i Larvik.

Så det er tydelig at dette er fra noen som kjenner meg bra.

Jeg har en gammel kamerat, som heter Christian Grønli, i Spania.


Men han skrev masse dumme Facebook-meldinger til meg, hvis jeg husker riktig.

Grønli fikk meg til å låne et digitalkamera, av en som het Frederick, som var assistent på Rimi Bjørndal.

Grønli studerte grafisk design, i Barcelona, og de hadde fått i oppdrag å lage en modell av et museum, sa han.


Så han ville at jeg skulle ta bilder av Munch-museet for han.

Det gjorde jeg, for jeg tenkte ikke at det var noe dumt med å gjøre det for en gammel kamerat, fra Bergeråsen.


(Faren min lot meg jo bo alene, fra jeg var ni år, og mora til Christian og Petter, dvs. Tove Grønli, hu lot meg være en del oppe hos dem.

Før hu døde, før vanlig alder, på begynnelsen av 80-tallet, og Kripos dukka opp på Bergeråsen).


Så mora til Christian var kul mot meg, så jeg tenkte jeg fikk gjøre han en tjeneste.

Så derfor sendte jeg bilder av Munch-museet pr. e-post, til Spania, vinteren 2002/03, må det vel ha vært.


Så ble det jo ran av Munch-museet, så jeg har lurt litt på om Christian kan ha hatt noe med det å gjøre.

Hm.

Men men.

Jeg sender ihvertfall kopi av trusselbrevet, så kan du jo se om dette er noe jeg burde anmelde, du som kjenner politijurister osv., og kanskje er vant til å tyde sånne trussel/tulle-brev.


Mvh.

Erik Ribsskog










4 attachments
img198.jpg
975K
img199.jpg
1007K
img200.jpg
1407K
img201.jpg
1395K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter