Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. august 2010

Jeg sendte en ny e-post til Ambassaden i London




Gmail - Oppdatering/Fwd: Arbeidssak mot Arvato










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Arbeidssak mot Arvato











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 27, 2010 at 3:12 PM




To:
Gunn.Karin.Engeland.Sommerstad@mfa.no






Hei igjen,

bare la merke til en ting til.

På et ark som jeg fikk tilbake i posten nå.

Det var et ark jeg ga deg, for at du muligens skulle kontakte han som var kollega til Eva Joly.


Men på det arket, så står det noen notater, som jeg skrev, under vårt møte, i lobbyen heter det vel, på Ambassaden i London, i desember 2006.

Og der har jeg skrevet ned, noe du snakket om, nemlig å kontakte advokat i Norge, som har dette, (arbeidssaker da, eller mafiasaker), som spesialfelt.


(Antagelig siden det var så mange norske og nordiske statsborgere involvert).

Men har du fått gjort det eller?

Eller har dere ombestemt dere, av noe grunn?

Er det noe spesielt som har skjedd, siden dere eventuelt har ombestemt dere?


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/8/27
Subject: Arbeidssak mot Arvato
To: Sommerstad Gunn Karin <Gunn.Karin.Engeland.Sommerstad@mfa.no>


Hei,

takk for papirene i arbeidssaken jeg har mot Arvato, som jeg fikk i posten i går.


Du skriver at du anbefaler meg å ta det med enten britisk politi eller en britisk advokat.


Men, jeg har ikke råd til advokat.

Og britene tuller med meg, når jeg prøver å få dekket det på 'legal aid', og det britiske politiet tuller også med meg, og kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', osv.


Og mye annet tull.

Dette har jeg sendt om til IPCC og Home Office og EU-kommisjonen.

Men ingen gjør noe.

Men nå er jeg også en flyktning, som er på flukt etter et drapsforsøk mot meg, i Larvik, (på min onkels samboer sin gård, i Kvelde, i 2005), og etter å ha overhørt i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt "mafia'n".


Så jeg vil ikke dra tilbake til Norge, før norsk politi etterforsker hva som foregår.

Men de bare nekter å gi meg rettighetene mine.

Så jeg blir tullet med både i Norge og England.


Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Jeg allerede prøvd å følge rådene dine, men blir bare tullet med.

Ikke engang FN svarer meg.

Så det er et eller annet veldig spesielt som foregår.


Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, når britsk politi, IPCC og the Home Office og the Prime Ministers Office, tuller med meg.

Men jeg har sendt om det til FN, men de svarer ikke.

Kanskje dere kan høre med noen av disse eventuelt, hva de driver med, siden de ikke svarer?


Hva kan være grunnen til at FN ikke svare, for eksempel?

Mvh.

Erik Ribsskog











PS.

Her er det arket jeg refererer til, i oppdateringen:

img244

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter