Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. august 2010

Jeg sendte en ny e-post til Global Knowledge Network




Gmail - Påminnelse/Fwd: Kursbevis










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Kursbevis











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 3, 2010 at 12:07 PM




To:
"NO Info (Global Knowledge)" <info@globalknowledge.no>






Ok,

dere het Global Knowledge Network, i 1998..

Dere holdt til på Skullerud.

Jeg var i en blindvei, i min karriære, i en jobb som assisterende butikksjef, på Rimi.


Men det var mange datajobber ledige pga. y2k-problemer osv.

Eller innbilte problemer eventuelt.

Så jeg fikk låne noen penger av min mor, Karen Ribsskog, som da bodde i Drøbak, for å ta et kurs hos dere, (noe som bekjente Magne Winnem, som jobbet i IT akademiet, anbefalte meg, for å oppdatere mine IT-kunnskaper, (fra NHI), for å få meg jobb, å ta et kurs i Windows NT Server).


Men da hadde jeg litt slagkraft, i Rimi, når jeg hadde det kurset fra Global Knowledge Network.

Så da syntes jeg at jeg kunne spørre om jeg kunne bli butikksjef, uten å bli for skuffet, hvis distriktsjefen Skodvin sa nei.


Men hun sa ja da, jeg hørte hun sa til butikksjef Kvehaugen at det kanskje var på tide at jeg fikk min egen butikk.

Men Kvehaugen hadde jo ikke lært meg om lønn og svinn, eller noenting egentlig, de to og et halvt årene jeg jobba på Rimi Bjørndal.


Jeg var bare som slave der, vil jeg si, det eneste hodearbeidet jeg gjorde, var å ta tippeoppgjøret, men da ble Irene Ottesen og Kristian Kvehaugen potte sure, hvis det var noe feil, og jeg brukte mer enn en time, som det første jeg gjorde hver mandag kl. 13, da jeg begynte på seinvakta.


Men det gikk som oftest greit, for jeg er ganske rask når det gjelder hodearbeid.

Ellers var det min jobb, å ta omtrent alle bestillingene, og å legge opp alt av kjølevarer inkludert smør og ost, (som er den tyngste jobben i en Rimi-butikk), og å spre alle tørrvarene.


Begge disse tingene gjorde jeg to ganger i uka.

Pluss alle bestillingene, og jeg jobba i tillegg enten seint fredag eller hele lørdag.

På en veldig travel butikk, som Rimi Bjørndal, så jeg var nok litt sliten, når jeg var på kurs hos dere.


Og hadde veldig appetitt på mat, og lunchen var gratis, (siden kurset kosta 10.000 for fem dager), (jeg sa til Winnem at jeg ikke hadde råd til å betale mer enn 10.000, og plutselig dukka det opp et sånt kurs. Snålt kanskje?), så jeg spiste mye sånne slags baguetter osv., i lunchen hos dere i kantina på Skullerud, husker jeg.


Men men.

Har dere forresten e-post adressen til Prometric, var det jeg skulle spørre om.

Er det Prometric som eier dere, eller hvordan henger det sammen?


(Jeg bor i England skjønner du, som flyktning, (for jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian', og ble forsøkt drept på min onkel sin samboer sin gård, i Larvik, i 2005).


Mvh.

Erik Ribsskog


2010/8/3 NO Info (Global Knowledge) <info@globalknowledge.no>




Vi kan desverre ikke hjelpe deg.



GKNO var ettablert i 2006. vi har deg ikke i vårt system, vi kan
ikke se at du har deltatt på kurs hos oss så langt tilbake. Evenutelle vitnemål
må du henvende deg til prometric for å få.



Mvh



Per Helge Devold




From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 13. juli 2010 08:48

To: NO Info (Global Knowledge)

Subject: Påminnelse/Fwd: Kursbevis





Hei,







jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så
jeg sender en påminnelse om dette.







Mvh.







Erik Ribsskog








---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/4/14

Subject: Kursbevis

To: info@globalknowledge.no





Hei,






jeg
var på kurs hos dere, i NT Server Core-Tech, på Skullerud, på begynnelsen av
1998, var det vel.







(Jeg
jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, og var ganske fastlåst, i
en slags 'slave'-jobb der, så jeg var nok liten på kurset, dessverre.






Men min mor, som da bodde i Drøbak, lånte meg 10.000 til dette kurset, for å få
litt fortgang på karriæren min osv.






Det var jo oppgang i databransjen, på slutten av 90-tallet.






Så jeg ble butikksjef i Rimi, etter dette kurset, (som jeg måtte ta av ferien
min, for å være med på).







For
jeg sa til butikksjefen Kristian Kvehaugen og distriktsjefen Anne Katrine
Skodvin, etter kurset, at jeg ville søke datajobber, og om det var noe mulighet
til å bli butikksjef, og da fikk jeg bli butikksjef.






Så dette kurset var ikke bortkastet, (selv om jeg ikke begynte å jobbe med
data), for det hjalp meg litt å få en bedre forhandlingsposisjon, når det
gjaldt karriære i Rimi).







Jeg
overhørte i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, og har flyktet
til England.






Jeg var noen måneder tilbake i Norge, i 2005, og jobba for onkelen min, på en
gård i Larvik, men der ble jeg forsøkt drept, og jeg måtte flykte til England
igjen, og alle vitnemål og kursbevis osv., ligger igjen på den gården, (Løvås
Gård), men familien min i Norge, (Ribsskog), vil ikke sende meg tingene mine.






Så jeg lurer på om dere kan være så snille å sende meg et kopi av kursbevis.






For jeg regner ikke med å se de tingene mine igjen, og politiet gjør ingenting,
av en eller annen grunn.







Min
adresse i England er:






Erik Ribsskog




Flat
3




5
Leather Lane




Liverpool




GB-L2
2AE




Storbritannia








forhånd takk for hjelp!







Mvh.







Erik Ribsskog







PS.






Dere het Global Knowledge _Network_, i 1998, (hvis jeg ikke tar helt feil), men
jeg regner med at det er det samme firmaet(?)














___________________________________________________


Global Knowledge Norway AS

Tel; +47 22 95 66 00

Org.nr; 988 943 355

Registrert adresse; Postboks 6256 Etterstad, 0603 Oslo, Norge





MERK

Denne epost kan inneholde konfidensiell informasjon beregnet for bestemt mottager. Andre personer har ingen tillatelse til å distribuere, kopiere eller benytte dette i sin helhet, eller deler, uten Global Knowledges tillatelse.

Om du har mottatt denne informasjonen feilaktig skal den og eventuelle vedlegg makuleres. I tillegg skal avsender informeres umiddelbart ved å besvare mailen.










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter