Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. august 2010

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Friidrettsforbund




Gmail - Osloløpet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Osloløpet og Manpowerstafetten i 1993










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Osloløpet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Osloløpet og Manpowerstafetten i 1993











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Aug 17, 2010 at 6:03 PM




To:
"Sandvig, Ole Petter" <Ole.Petter.Sandvig@friidrett.no>






Klarer du ikke å skrive 'vet' engang?

Har dere brukt for mye doping?

Min morfar, Johannes Ribsskog, han var Romeriks-mester, (for juniorer vel), i 5-kamp eller 10-kamp, eller noe sånt, og jeg tror han klarte å skrive ordet 'vet' riktig.


Dere får slutte med all den her moderne dopinga tror jeg.

Stå på!

Erik Ribsskog


2010/8/17 Sandvig, Ole Petter <Ole.Petter.Sandvig@friidrett.no>




Nei, det vcet jeg ingenting om.


Mvh


ops




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 16. august 2010 23:32

Til: Friidrettsforbundet

Emne: Osloløpet/Fwd: Påminnelse/Fwd: Osloløpet og Manpowerstafetten i
1993




Hei,






vet dere hvem som har papirene etter Osloløpet?






(Det visst vanskelig å finne noen i Oslo som veit det).







Mvh.



Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/8/16

Subject: Re: Påminnelse/Fwd: Osloløpet og Manpowerstafetten i 1993

To: Eirik Gramstad <eirik.gramstad@fys.uio.no>





Hei,






nei, jeg vet ikke hvem som starta Osloløpet, (men det virker
rimelig dødt nå ihvertfall).






Det var noen fra Ekebergjoggen, som anbefalte meg å kontakte deg.






Jeg prøvde å se i Aftenpostens arkiv, men de publiserte visst bare listene for
Sentrumsløpet, virker det som.







Men jeg får se om jeg kontakter BUL eller Norsk
Friidrettsforbund.







Min morfar, Johannes Ribsskog, var gammel mester i
friidrett, i Romerike, så jeg regner med at det er greit, isåfall.







Vi får se.






Takk for svar ihvertfall!







Mvh.






Erik Ribsskog






2010/8/16 Eirik Gramstad <eirik.gramstad@fys.uio.no>







Hei,



Jeg har sendt en mail til de gamle traverne i klubben og de tviler på at det
finnes noen elektronisk versjon av resultatene. Er du sikker på at det var OSI
som arrangerte Osloløpet i 2003? Det kan muligens ha vært BUL, uten at jeg er
sikker på akkurat det.



Mitt beste forslag er å lete i Aftenpostens arkiver (http://tinyurl.com/26xnrs4).
Kanskje var resultatlisten på trykk i avisen dagen etter...



Jeg sier ifra dersom det skulle dukke opp noe nytt.



Lykke til.



mvh.

Eirik








Erik Ribsskog wrote:


Hei,






jeg sender en påminnelse om dette, siden du står oppført som
leder i OSI Friidrett, i denne linken:











Mvh.






Erik Ribsskog






---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/5/6

Subject: Fwd: Osloløpet og Manpowerstafetten i 1993

To: eirik.gramstad@fys.uio.no





Hei,






jeg lurte på hvor fort jeg løp på Osloløpet, i 1993, da jeg
løp for Rimi Munkelia.







Hadde vært artig å fått vite dette, siden jeg skriver blogg
om hva som skjedde, på 90-tallet osv.






Og prøver å forklare at jeg kom i bra form, av å være et år i infanteriet, i
Geværkompaniet Terningmoen, (selv om jeg dessverre ikke klarte å slutte å røyke
så tidlig som i 1993).






På forhånd takk for eventuell hjelp!






Mvh.



Erik Ribsskog








---------- Forwarded message
----------

From: Ekebergjoggen <ejoggen@ejoggen.no>

Date: 2010/5/6

Subject: SV: Osloløpet og Manpowerstafetten i 1993

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Hei.


Dette er informasjonen på Wikipedia. Altså: kontakt OSI friidrett. Håper de
kan hjelpe deg.


Vennlig hilsen


Per Andreas Roald, Ekebergjoggen


Osloløpet ble arrangert fra 1975
til 2005
Ekebergsletta i Oslo
kommune.


Løpet ble arrangert 31 ganger. Det har nå tatt en pause og de som ønsker å
ta opp igjen arrangementet kan henvende seg til OSI friidrett.


Osloløpet regnes for Norges eldste rene mosjonsløp. Det var lenge Norges
største.


Osloløpets historie er sammenvevd med det som er blitt kjent som
«Joggebølgen», og det springer ut av Norges Friidrettsforbund sentralt.





Fra: Erik
Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 5. mai 2010 20:57

Til: ejoggen@ejoggen.no

Emne: Osloløpet og Manpowerstafetten i 1993






Hei,






jeg
var med på Osloløpet og Manpowerstafetten, i 1993, med Rimi Munkelia, (etter
litt mas og pådriv fra ildsjel og butikksjef og kamerat fra videregående i
Drammen, 3. året handelsgym., Magne Winnem, som jeg også var forlover til,
samme år, da han giftet seg med sin Elin, fra like ved Kongsvinger).







Jeg
lurte på om dere visste noe om hvordan jeg kan finne ut hvor fort jeg løp, (jeg
var jo i infanteriet, i 1992/93, så jeg tror formen var ok, selv om jeg må
innrømme at jeg røyka mellom 10 og 20 sigaretter om dagen, på den tida).






Mvh.






Erik Ribsskog






































Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter