Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. august 2010

Jeg sendte en ny e-post til Politidirektoratet




Gmail - Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på politiet - Politidirektoratets vurdering










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på politiet - Politidirektoratets vurdering











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 23, 2010 at 3:02 PM




To:
erna.gjesvold@politiet.no


Cc:
post@spesialenheten.no






Og grunnen til at jeg bodde på Ungbo, det var ikke fordi det var noe problemer av noe spesielle slag.

Annet enn at jeg ville bo billig, mens jeg studerte.

Så derfor leide jeg et rom, hos min halvbror Axel, sine foreldre, på Furuset.


(Etter å ha bodd et år på Abildsø, og leid av en familie der).

Jeg var egentlig fra Berger i Nordre Vestfold, men flyttet til Oslo for å studere på NHI, etter å ha fått artium, etter å ha gått tre år på handel og kontor.


Jeg hadde et friår, fra studier, for å jobbe og spare opp penger, siden jeg gikk på en privat høyskole, hvor jeg måtte betale skolepenger, så studielånet fra Lånekassa, det strakk ikke til, det ble dårligere økonomi, for oss NHI-studenter enn for Blindern-studenter, f.eks.


Så derfor tok jeg et friår.

Da det var ferdig, så maste hu stemora til Axel, Mette Holter, om at jeg måtte flytte.

Jeg så plakater på Furusetbanen, om at Ungbo søkte beboere.


'Ta oppvasken kun hver 5. uke'.

Og da trengte jeg noe jeg kunne få helt sikkert.

Og jeg jobba ganske mye på OBS Triaden.

Og hu Mette Holter maste mye.


Og Ungbo var billig.

Så derfor bodde jeg på Ungbo.

Ikke fordi det var noe galt med meg, eller noe.

Jeg syntes ikke det var så lett å finne meg en passende leilighet, på det private markedet.


Jeg var fra Berger, og syntes det var litt som et strev.

Så derfor var det enkelt og greit, å ringe Ungbo, siden jeg så plakat for de, på T-banen.

Og da slapp jeg maset til Holter også.


Jeg ville egentlig bodd på Ungbo Vålerenga, for det var nærme NHI, som da lå på Helsfyr.

Men Ungbo, (Stig?), insisterte på at jeg skulle bo på Ungbo Ellingsrudåsen.

Så sånn var det.


Da slo jeg til på det, for da fikk jeg nytt sted å bo, før NHI startet og da ville også hu Holter slutte å gnåle.

Hun Holter, fant jeg ut, det året jeg bodde der, at hadde vært hos den amerikanske mafia-familien Ancona, og fått tre barn sammen med en den familien.


Kanskje det er sånn dette med "mafia'n" har startet?

Hvem vet.

Bare som enda en oppdatering.

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/8/23

Subject: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage på politiet - Politidirektoratets vurdering
To: Erna Gjesvold <erna.gjesvold@politiet.no>
Cc: post <post@spesialenheten.no>



Hei igjen,

nå skjønner jeg det, hvis det blir veldig vanskelig for dere, siden jeg sender tre e-poster.

Men men, pytt pytt, det får gå.

Da har jeg ihvertfall prøvd å få det riktig.


Hun dama på Bjørndal, (som da kanskje var litt 'barka', ei dame i 50-åra vel, som hadde forbindelse til vaskefirmaet Kvalitetsrengjøring, mener jeg, siden hu foreslo for meg, noen år før, da jeg var assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, å gå over til det vaskefirmaet. Ihvertfall ligna hu, på den dama).


Hu sa noe sånt som, at " jeg har overhørt at han", (jeg forstod det sånn, at det var meg de prata om), "også er forfulgt av mafia'n".

Noe sånt var det jeg overhørte, på Rimi Bjørndal, i desember 2003, var det vel.


Og butikksjef Tom, i Kiwi W. Thr. gate, han sa noen måneder senere, (våren/sommeren 2004), til en kollega, mens de stod utafor Kiwi, mens jeg gikk på fortauet, på andre sida av gata, (sånn som jeg hørte det):


"Jeg har hørt at han er forfulgt av mafia'n jeg".

Det var det han Tom sa.

Jeg var litt i sjokk, og hadde fått ødelagt trynet, i desember 2003, på en hudpleiesalong, på St. Hanshaugen, (uten at jeg helt forstår hva som skjedde, det var en lang historie).


Så jeg var litt flau, så jeg bare gikk videre.

Det var ikke sånn at jeg gikk bort til han Tom, og spurte hva han mente.

Jeg var såpass flau, så jeg lot som at jeg ikke så han.


Han Tom, er en kamerat av min tremenning Øystein Andersen, fra Lørenskog, som jeg vanka en del med tidligere, og jeg har spilt en del sånn løkke-fotball nærmest, eller søndags-trening, uten å være med på noe bedriftslag, eller lignende, med han Tom, og en del andre folk fra Romerike/Skedsmo.


Først på Ellingsrud, (jeg bodde på Ungbo, på Ellingsrudåsen, mens jeg studerte og var i militæret osv.), og siden på Åråsen, på en av treningsbanene der.

(Da pleide jeg å dra dit sammen med en som het Glenn Hesler, som også var en kamerat av min tremenning, Øystein Andersen, og som jeg ble kjent med gjennom han).


Så sånn var det.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/8/23
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage på politiet - Politidirektoratets vurdering
To: erna.gjesvold@politiet.no
Cc: post@spesialenheten.no



Hei,

hvis jeg skal skrive det uttrykket, på 'norsk-lærer'-norsk, så blir det sånn her:

"mafia'n".

De er det jeg lurer på hvem er, og som jeg har overhørt at jeg er forfulgt av.


Jeg må jo nesten begynne med å vite hvem det er, som jeg er forfulgt av.

Også får jeg ta det derfra.

Siden politiet ikke vil hjelpe meg, på en mer generell måte, med å forklare meg hva som foregår.


Men dette virker det klart som for meg, at dere i politiet og politidirektoratet, bare gjør dere vanskelige, i forbindelse med.

Men dette havner jo også hos Spesialenheten, som vel er i Hamar, så kanskje de er mer sånn at de gjør seg mindre vanskelige, enn sånn jeg synes at politiet i Oslo gjør seg.


Vi får se.

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/8/23
Subject: Re: Klage på politiet - Politidirektoratets vurdering
To: Erna Gjesvold <erna.gjesvold@politiet.no>
Cc: post <post@spesialenheten.no>



Hei,

altså, jeg lurer ikke på hva som menes med mafia.

Dette var folk i Oslo, som sa at jeg var forfulgt av 'mafian'.

Så jeg lurer på hvilken mafia dette er, som kalles for 'mafian', i Oslo, (i 2003).


Dette er et substantiv egennavn, bestemt form, og ikke ubestemt form, sånn som dere har tolket det.

(Er det for eksempel den albanske mafiaen, er det den russiske mafiaen, er det den italienske mafiaen?


Er alle disse den samme mafiaen?

Eller menes det Tveita-gjengen?

Dette er vel sånn som politiet i Oslo skjønner, men ofte ikke en Rimi butikksjef, som har begynt å studere igjen, og som i tillegg er innflytter, ikke skjønner.


Men som kanskje noen 'hard-barka' Oslo-folk skjønner, de som har kontakter i underverdenen, f.eks.).

Dette er min hovedklage, så jeg konsentrer meg om dette først.


Så dette vil jeg igjen klage på.


Så dette får gå til Steinar Talgø sin sjef, siden han Steinar Talgø, har godkjent dette svaret, som jeg fikk idag, og siden han vel er sjefen til Erna Gjesvold, deg jeg svarer nå.



Og siden dere har misforstått, (med vilje virker det som for meg), min 'hoved'-klage, hvem er denne 'mafian', som jeg har overhørt, i Oslo, av to folk, en person på Bjørndal og en på St. Hanshaugen, (Kiwi butikksjef Tom, fra Lørenskog vel), at jeg er forfulgt av.


Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Sender kopi til Spesialenheten, siden de er involvert fra før, i hva som foregår, ihvertfall.



2010/8/23 Erna Gjesvold <erna.gjesvold@politiet.no>















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter