Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. august 2010

Jeg sendte en påminnelse til firmaet som Espen Melheim, fra Bergeråsen, jobber i




Gmail - Påminnelse/Fwd: Espen Melheim/Fwd: Hei










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Påminnelse/Fwd: Espen Melheim/Fwd: Hei











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Aug 12, 2010 at 9:44 PM




To:
office@miros.no






Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten, så jeg sender en påminnelse om dette.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/3/31

Subject: Espen Melheim/Fwd: Hei
To: office@miros.no


Hei,

jeg prøver å få kontakt med en gammel klassekamerat av meg, og kamerat, eller 'kamerat', fra Bergeråsen, men han svarer ikke på em@miros.no, Espen Melheim.


Kan dere være så snille og sende videre til han?

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/1/11
Subject: Hei
To: em@miros.no


Heisann Espen,


jeg bare tenkte jeg skulle prøve å ta kontakt osv.


Jeg jobber som company researcher nå, og det så ut som om dette var e-post addressen din osv., så jeg

regna med at jeg bare kunne prøve å sende en e-post til denne adressen.


Jeg så du var på linkedin, men jeg er ikke så vant til å bruke det programmet, så jeg bare prøver å sende

en vanlig epost.


Det er bare angående noen ting som skjedde på Bergeråsen, som jeg lurte på osv.


Jeg har ikke vært der så mye de siste årene.


Jeg var der en gang på 90-tallet, sammen med fettern min Ove.


Og da dro vi innom puben på Fossekleiva der, og da prata jeg såvidt med hu ene søstra di tror jeg det var.


Og da sa hu at du var og studerte i Belgia eller noe.


Og det er vel omtrent siste gangen jeg var utpå der.


Du selv, har du noe kontakt med folk på Bergeråsen osv. enda?


Jeg så du hadde vært i Edinburg og studert og, på det linkedin programmet.


Stemmer det eller, fikk du professor-grad etterhvert eller?


Håper du har tid å eventuelt svare tilbake osv.


Mvh.


Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter