Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. august 2010

Ole-Christian Rochmann, som har drevet å mobbet meg på nettet osv., er visst av jødisk slekt, (selv om det kanskje ikke behøver å ha noen sammenheng)

ole-christian rochmann

http://rockyblog.qualityroms.com/

PS.

Her er mer om dette:

mer om at rochmann nok er jødisk slekt

PS 2.

Fra PS-et ovenfor, så kan det virke som, at Rochmann-slekten, har linker til København.

Og det kan jo passe med det, som jeg skrev på bloggen igår, om at Johanitterordenen/danskene, nok tuller med meg.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her kan man se et eksempel, på en e-post, som Rochmann har sendt, for å 'advare' mot meg.

Dette lukter av Johannitterordenen, eventuelt Johannes-losjene, (for jeg så også nå, når jeg trykket på labelen 'Ole-Christian Rochmann', på bloggen, at jeg tidligere har snappet opp, med StatCounter, at en Rochmann, (da vel muligens Ole-Christian), skal være 'frimurersønn'), synes jeg:

From: Ole-Christian Rochmann

Date: Fri, Apr 3, 2009 at 2:15 AM

Subject: Erik Ribsskog and Translationdirectory

To: seb.moeys@gmail.com





You may or may not be aware, but Erik Ribsskog, the crazy guy who you

gave an assignment to come up with Norwegian domain names

(tusenspill.com, gratisspill.net, steffensspill.com,

superspill.nethttp://johncons-mirror.blogspot.com/.



Here he posts everything he does. He posted about the assignment you

gave him, the e-mail and MSN conversation where he pulls the sum of

$80 out of the air, and how he complained to Translationdirectory

about how you wouldn't pay him. Tonight he pasted an e-mail from them

where they said they've now blacklisted you. And that's just not

right. Here's the e-mail:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/jobbsking-i-england-han-ble-banna-han.html



You can find everything pertaining to this case on this label:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Jobbs%C3%B8king%20i%20England

He writes some stuff in Norwegian, but nothing important.





Me? I'm just one of many followers of Ribsskog's insanity. Because he

IS crazy. He has paranoid psychosis (he even posted his psych case

files on the blog) and thinks he's being followed by the Illuminati

and some kind of made-up "mafian", who have an agenda against blonde

people (even though Ribsskog has brown hair).



It'll probably be a bit of a hassle, but showing these e-mails,

conversations, hell his entire blog, to Translationdirectory should

prove Ribsskog is not to be trusted. With anything.





Regards,

Ole-Christian & #sexbomb @ efnet


http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/det-er-noen-plagsomme-drittunger-som.html

PS 4.

Her er det søket jeg nevnte i PS-et ovenfor, om at en Rochmann, (Ole-Christian?), skal være 'frimurersønn':

rochmann frimurer sønn

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/07/en-rochmann-han-som-har-vrt-pa-bloggen.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter