Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. september 2010

Det her synes jeg var den beste sangen jeg hørte, på the Matthew Street Festival, som jeg var på, på mandag, (som var fridag, her i England)



PS.

Selv om det Coldplay tribute-bandet, (som jeg syntes var veldig bra).

De spilte også en fin sang, (husker jeg), mens jeg gikk på vei til konserten.

(For jeg var litt seint ute).

De hadde også andre tribute-band der, som Killers og mange andre, (som jeg gikk glipp av da).

Men jeg var litt seint ute da.

Men men.

For jeg var kanskje litt sliten, fra å ha skrevet mye på blogg, osv.

Hvem vet.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg lurer på om det var den Coldplay-sangen her, ('Clocks'), som jeg gikk glipp av, (men hørte sånn halvveis da), mens jeg gikk, på vei til den konserten:



PS 3.

Som en kuriositet, rundt dette, så kan jeg jo ta med det, at Managing Director, hos Arvato, i Liverpool, som jeg har en arbeidssak mot.

Ian Carrel, heter han.

Han var så gammeldags, at han hadde ikke hørt om Coldplay.

Han trodde at navnet på det bandet, ble skrevet 'Cold Play'.

Så han var kanskje for gammeldags, til å jobbe i et firma, som har med moderne media osv., å gjøre(?)

Ihverfall, så synes jeg at han håndterte den mafia/arbeids-saken min, mot Arvato, dårlig.

Han sa at de skulle ringe, (etter at han sendte meg hjem, med lønn, for min egen sikkerhets skyld).

Men de ringte ikke.

Og han satt Sarah Rushby, (fra HR), til å lede undersøkingen, av denne saken, enda hun var involvert, på den måten, at hun var en av de, som jeg hadde klaget på(!)

Og jeg fikk bare et 'rart' brev, levert på døra, av en av sjefene i Arvato, tror jeg.

Seint en kveld.

Og jeg hadde klaget på, at sjefer i Arvato, fulgte etter meg hjem.

Så jeg syntes bare at trakasseringen fra Arvato, fortsatte.

Som jeg også fortalte politiet, her i byen.

Så jeg syntes at Arvato og Managing Director, Ian Carrel, håndterte den arbeidssaken min, mot Arvato, dårlig.

Men men, når man er så lite oppdatert, at man tror, at et av de største bandene, i firmaet ens, sin portefølje, heter 'Cold Play'.

Da må det kanskje bare bli sånn?

Hva vet jeg.

Her er ihvertfall mer om dette, (mens jeg først skriver om Coldplay, mener jeg), fra Arvato sin personalhåndbok:

4935407159_c9d7e18f82_b paint

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/08/employee-handbook-fikk-jeg-heller-ikke.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter