Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. september 2010

Det her var en e-post jeg fikk tidligere idag, som var nesten litt kryptisk, synes jeg. Men men




Gmail - Delayed payment on electricity-bill/Fwd: Complaint about missing Job-seekers allowance










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Delayed payment on electricity-bill/Fwd: Complaint about missing Job-seekers allowance











BOX, Info
<box.info@bg-group.com>



Wed, Sep 29, 2010 at 2:35 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>









Dear Sir



Thank you for your enquiry.



You have contacted BG Group not British Gas.
(For details of British Gas’ privatisation please go to www.bg-group.com and click on ‘About
BG’
– BG Group history



British Gas contacts: www.house.co.uk



House
Contact Centre

PO Box 50

Leeds

LS1 1LE



hqcustomerrelations@centrica.co.uk



Gas
Escapes - Transco Emergency Service 0800 111 999



British
Gas (General enquiries)


Gas
and Electricity Account Enquiries - 0845 600 5122



New
gas supply -
0845
600 2082



Gas
Electronic Token Meter -
0845 600 0055



(Refer to website for further contact
numbers)



Regards


BG
Group





From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 29 September 2010 03:55

To: BOX, Info

Cc: contactus@cccs.co.uk

Subject: Delayed payment on electricity-bill/Fwd: Complaint about
missing Job-seekers allowance


[Quoted text hidden]

______________________________________________________________________

BG Energy Holdings Limited

Registered in England & Wales No: 3763515 Registered address:

100 Thames Valley Park Drive

Reading, Berkshire RG6 1PT UK

Telephone: +44 (0)118 935 3222

Website: http://www.BG-Group.com



This e-mail is intended only for the addressee named above. As this

e-mail may contain confidential or privileged information, please advise

us immediately if you are not the named addressee or the person

responsible for delivering the message to the named addressee and

delete all copies from your system. The contents should not be

disclosed to any other person nor copies taken. If the content of this

email or attachment is personal or unconnected with our business, BG

Energy Holdings Limited accepts no liability or responsibility for it.

Please also note that we make every effort to keep our network free

from viruses and this email has been scanned accordingly. BG Energy

Holdings Limited accepts no responsibility for viruses once an email has

been transmitted.









PS.

Nå ringte jeg British Gas.

(Og forklarte at det var krøll, med arbeidsledighetstrygden, og at den dukket opp, en dag for sent).

Og de kunne fortelle meg, at en sånn Direct Debit.

Den kommer da igjen, etter en uke eller to.

Det stod 'standard', på min konto, så da ville dette skje, sa hun damen der.

Så da må jeg bare huske det, å ha de pengene, (£53.50), når den Direct Debit-en, dukker opp igjen, neste gang.

(Det er nesten som avtalegiro, kan man vel si).

Så vi får se om det går bedre neste gang, med den regningen da.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter