Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 3. september 2010

En som heter Roger Robberstad, (som virker å være ganske kjent), skrev en kommentar om tante Ellen og bestemor Ingeborg, (som døde ifjor), på bloggen




Gmail - [johncons] New comment on Bestemor Ingeborg ble ikke begravet, men ble kreme....










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[johncons] New comment on Bestemor Ingeborg ble ikke begravet, men ble kreme....











roger
<roger.robberstad@gmail.com>



Fri, Sep 3, 2010 at 5:54 AM




To:
eribsskog@gmail.com






roger has left a new comment on your post "Bestemor Ingeborg ble ikke begravet, men ble kreme...":



Hei!
Søkte på noe helt annet, og kom over denne triste saken. Jeg er helt enig med deg i 99,99% av det du skriver, bortsett fra en ting: Rent juridisk er det barna til avdøde som bestemmer alt og som skal skrive under på alle papirer etc- Om tanta di har andre søsken så lurer jeg på hvor de var "i hodene sine" uten å klare å tenke som du skriver her. Ta å gi tanta di et realt tupp i ræva!

med vennlig hilsen
roger.robberstad@gmail.com



Publish


Delete


Mark as spam




Moderate comments for this blog.




Posted by roger to johncons at 3 September 2010 05:54








PS.

Robberstad skriver at rent juridisk, så er det barna til avdøde som bestemmer hva som skal skje, i forbindelse med begravelsen.

Men, min mor, hun døde jo i 1999, så da blir det vel antagelig sånn, at hennes tre barn, (det vil si meg, min søster Pia og vår lillebror Axel), skulle ha hatt et ord med i dette, på vegne av vår mor da.

Men dette har jo ikke skjedd.

Jeg har jo ikke fått noe arv engang.

Og jeg kan ikke arvelov på rams, men jeg burde vel ha fått advokat, (under Fri Rettshjelp-ordningen), til å hjelpe med disse konfliktene, rundt min mormors død.

Men det blir jeg nektet, i Norge.

Så jeg sitter her og får ikke gjort noen verdens ting.

På grunn av 'grums' i det norske samfunnet, vil jeg si.

Så sånn er det.

Men takk for kommentar.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om Roger Robberstad, som virker å være ortodoks prest og homofil(!).

Det er rart at man ikke har hørt mer om denne personen, (siden han vel virker litt spesiell?).

Det kan vel ikke være en falsk Wikipedia-profil?

(Siden jeg har blitt tullet med så mye på nettet, mener jeg).

Hvem vet.

Vi får se.

Her er mer om dette:

http://no.wikipedia.org/wiki/Roger_Robberstad

PS 3.

Robberstad var visst også høy frimurer, i en Johannes-losje.

(Se Wikipedia-linken, i PS-et ovenfor).

Det samme som min avdøde mor, Karen Ribsskog, sin fetter, Ola Øivin Ribsskog er.

Og også min nestlagfører fra militæret, Ketil Juhani Frydenlynd.

Så her er det kanskje en sammenheng?

Og kanskje også en link til Johanitterordenen?

(Som jeg har i slekta gjennom min stesøster, (eller hva man skal kalle henne), Christell Humblen, sin bror på Vestlandet, som er nylig utmeldt av Johanitterordenen).

Kan det være sånn dette henger sammen?

Hvem vet.

Vi får se.

Her er mer om dette:

http://johncons.org/

PS 4.

Jeg er jo også en flyktning, som ble forsøkt drept, i Norge, i 2005.

Men som ikke blir annerkjent, som flyktning, her i Storbritannia.

Så jeg får jo ikke gjort noe annet, som flyktning, enn å skrive på nettet, om hva som foregår.

Helt til de som styrer i Norge og Storbritannia, "får ut finger'n".

Så kanskje er det sånn, at Johanitterordenen, i Norge, tuller med min mormor, Ingeborg Ribsskog, og piner henne, i en sykeseng, eller noe, på et hemmelig sted, som Johanitterordenen har?

(Johanitterordenen kalles jo også Hospitalordenen, og har ambulanser, (ihvertfall her i England), og sikkert kontroll på sykehus, og det som er).

Men jeg får jo ikke gjort noen verdens ting.

Først må jeg bli annerkjent som flyktning, her i Storbritannia.

Og så må alle i Norge, prøve å få ordnet med problemene som er i landet, som gjorde at jeg måtte flykte til utlandet, og som gjør at jeg blir tullet med enda, i Norge og i utlandet.

(Det er vel Johanitterordenen og Johannes-losjene, (innen frimureriet), som står bak da, antagelig).

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter