Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 26. september 2010

Folk sier at jeg ikke har (mørkt) blondt hår. Men jeg mener at jeg har dette, så jeg har sendt en e-post til Lensmannen i Svelvik, om dette




Gmail - Til politiet i Svelvik










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til politiet i Svelvik











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Sep 26, 2010 at 9:15 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg bodde på Bergeråsen, fra 1979.

Jeg skulle på språkreise, til Brighton, sommeren 1985, sommeren 1985 og da måtte jeg ha eget pass.

Jeg var også med faren min, til Jugoslavia, sommeren 1980, så det er mulig jeg hadde eget pass da.


Problemet er, at da spurte jeg faren min, når jeg skulle fylle ut pass-skjemaet, hvilken hårfarge jeg hadde.

Og han sa at jeg hadde mørk-blondt hår.

Men, nå så har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe de kaller 'mafian', i Oslo, og ble forsøkt drept, i Larvik, i 2005, (av noe som kanskje var illuminati?).


Så jeg er en flyktning, i England, men får ikke lov å være det, offisielt, siden jeg er fra Norge.

Men jeg har gått litt 'berserk' innmellom, selv om jeg fikk 'S' i kristendom osv., når jeg bodde på Berger.


Så jeg er egentlig en fredelig og sivilisert person.

Men jeg ble tulla så fælt med på jobb, at jeg angrep et monument, utafor der jeg jobba, hvor jeg ble plaga mye da.

Og da sa politiet at håret mitt ikke var blondt.


Men jeg mener det skal være det, da jeg var ca. 4 år, så var håret mitt helt hvitt, husker jeg at kusina mi, Heidi Olsen sa, på 80-tallet vel, når hu så på et bilde, som stod hos farmora mi.


Og folk sier hele tida, at håret mitt ikke er mørk blondt, på bloggen min osv.

Og nå for tida, så står det ikke hårfarge i passene lengre, av en eller annen grunn.

Kunne jeg være så snill å fått kopi, av passet mitt, som jeg fikk på 80-tallet, på Svelvik lensmannskontor?


For der står det vel mørk blondt, mener jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter