Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. september 2010

I 1998, så sa noen, at det fantes en mafia, i Oslo

mafia i oslo

PS.

Broren min, Axel Thomassen, han driver jo restauranten Oskar Braaten, på Torshov, i Oslo.

Det står at en mafia, dominerer restaurant-bransjen i Oslo.

Kan det være sånn, at broren min, Axel Thomassen, er med i denne mafiaen?

Hvem vet.

Det ville vel ikke vært usannsynlig kanskje, å tro dette, når man vet hva som foregår.

(At jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe de kalte "mafia'n" der, som jeg har skrevet om på bloggen, mange ganger).

Men dette er vel egentlig politiarbeid, vil jeg si.

Men Politiet i Norge, de er kanskje ikke tøffe nok da?

Enten det, eller så går de ikke etter boka.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Fra artikkelen ovenfor, så virker det også sånn, synes jeg, som at det er de vanlige folka, ansatt i restaurant-bransjen, som må si fra om tilstandene der.

Om at det finnes en slags mektig 'Oslo-mafia', eller hva man skal kalle det.

(Kanskje det er disse som har tullet med meg, i Rimi?

At f.eks. folk som Jan Graarud, Kjetil Prestegarden, eller Anne Neteland sin ambulerende, i år 2000, (Håvard?), var med i denne mafiaen, de og?

Det er ihvertfall disse tankene, som dukker opp i huet mitt, når jeg fordøyer den artikkelen ovenfor nå).

Mens politiet, det virker nesten som at de vil dysse ned dette.

At de vil dekke over at det finnes en sånn mektig mafia i Oslo.

(Som kanskje for det meste har hvite/norske folk i seg, og som ikke er den samme mafiaen, som den albanske/jugoslaviske mafiaen, da kanskje?

Hvem vet).

Så det virker som at politiet ikke forteller til folk, hva som foregår, synes jeg.

Men at politiet driver med noe slags 'cover-up', og feier dette under teppet, synes jeg.

Sånn virker det ihvertfall for meg, etter å ha lest artikkelen ovenfor.

Og etter å ha prøvd å få rettighetene mine, fra Kripos og Politiet i Oslo, blant annet, etter at jeg overhørte det her, at jeg var forfulgt av noe som ble kalt "mafia'n", i Oslo, i 2003.

Så dette var ikke bra, fra politiet, synes jeg.

For det heter jo, at det skal være åpenhet i samfunnet.

Men dette synes jeg minner om hemmelighold, hvis jeg skal være helt ærlig.

Så her er det nok mye råttent i Norge, (og kanskje spesielt i Oslo, kan de vel tyde på), hvis jeg ikke tar helt feil.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter