Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 23. september 2010

I dag var jeg på møte på the Jobcentre, og de sa at min 'appeal', ble tatt til følge, og at jeg får pengene likevel, for de to ukene jeg ble trukket

img040

PS.

Nå hadde jeg noen få penger, for det var en gang, tidligere i sommer, som han George, hos husverten, surra med å hente leia.

Så jeg kommer meg gjennom disse to ukene, som jeg ikke har fått penger for da.

Men men, det er bare såvidt, men.

Men men.

Men det som skjedde i dag da.

Det var at etter at jeg skrev om oppveksten min, i Vestmarka, i Larvik, osv., på bloggen, tidligere idag.

Så måtte jeg på møte, på the Jobcentre.

Og da var det bare et vanlig 'sign on'-møte, som det var snakk om.

Hvor man skal forklare hva man har gjort, de to siste ukene.

Men, det skjedde ikke i dag.

Neida.

Mr. Winther, som er Jobcentre-manager.

Han skulle ha et eget møte, om en klage, som jeg sendte for 2-3 uker siden da.

Og de som har fulgt med på bloggen, de vet det, at jeg har sendt mange e-poster, mm., og har hatt klage på JET osv., siden den tid.

Så jeg huska jo ikke noe, av hva det stod i den klagen.

Men Mr. Winther begynte å klage på meg.

Og skulle ha det til, at det var jeg som var problemet.

Siden jeg klaget så mye.

For det var ingen andre, som klagde så mye som meg.

Jeg sa det, at vi burde diskutere sak og ikke person.

Og at han ikke bare burde skylde alt på meg, og feie problemene under teppet.

Men jeg forklarte også det, at det var ikke så mye jeg kunne bidra med.

For jeg hadde ikke den klagen, fremst i bevisstheten.

For jeg hadde bare gått dit, for å ha et vanlig 'sign on'-møte.

Og så kommer plutselig Mr. Winther, og skal ha klage-behandlings møte.

Da bare sa jeg det, at jeg trengte tid til å forberede meg.

(Det var om den klagen jeg sendte, som var indeksert, og det var snakk om 16 klager.

Jeg skal se om jeg finner en link til den.

Vi får se).

Så jeg sa det, at jeg kunne komme tilbake i morgen.

For det var bare bortkastet tid, å diskutere den klagen, uten at jeg hadde fått tid til å forberede meg.

For jeg hadde ikke fått noe beskjed, fra Mr. Winther, om at han skulle diskutere den klagen med meg, idag.

Så derfor sa jeg det, at jeg kunne komme tilbake dit i morgen.

Og da spurte Mr. Winther om jeg kunne være der klokken ti.

Og det sa jeg var greit.

Så jeg får printe ut den klagen, og se over den.

Så får vi se hvordan det møtet går, i morgen.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er en link, til den nevnte indekserte klagen, (med 16 klager):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/09/jeg-sendte-en-klage-pa-jobcentre-med.html

PS 3.

Det blir forresten bra, hvis jeg får de pengene likevel, som jeg ikke fikk, forrige tirsdag.

For jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg noen nye t-skjorter og gensere osv.

Siden det snart begynner å bli vinter.

Og siden noen av t-skjortene mine er såpass gamle nå, og lodne, eller hva man skal kalle det, av å ha blitt vasket mange ganger.

Så det hadde vært digg, å fått kjøpt noen nye klær.

Så vi får se om det går ann.

Vi får se.

Og kanskje et digital-kamera, for å få bedre bilder til bloggen, eventuelt.

Vi får se.

Jeg tørr ikke å love noe.

Bare noe jeg tenkte på.

Jeg trenger en ny vifteovn og, for begge de gamle streika plutselig.

Men jeg har en sånn olje-ovn, eller hva det heter.

En sånn radiator, eller hva det heter.

Kanskje jeg kan bruke den istedet.

Jeg får se an hvor mye strøm den ovnen bruker.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter