Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. september 2010

Jeg anmeldte søstera mi, til Politiet i Drammen, for trakassering




Gmail - Anmeldelse av trakassering/Fwd: Don't forget to claim your money from Pia Charlotte Ribsskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering/Fwd: Don't forget to claim your money from Pia Charlotte Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Sep 16, 2010 at 4:36 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg har kutta ut søstera mi.

Likevel driver hu og sender meg noen penger.

Dette ser jeg på som trakassering og uønsket kontakt.

Jeg ønsker ikke ha noe mer med søstera mi å gjøre, hverken på PayPal, eller andre steder.


Så dette vil jeg anmelde som trakassering.

Jeg ønsker gjerningspersonen tiltalt og straffet.

Med hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: service@paypal.co.uk <service@paypal.co.uk>

Date: Thu, Sep 16, 2010 at 4:00 AM
Subject: Don't forget to claim your money from Pia Charlotte Ribsskog
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>





Secure payments by
Secure payments by PayPal

Claim your funds


You received 300.00 NOK from pia@nfunorge.org on 13 Sep 2010. If you do not claim your funds by 13 Oct 2010, this transaction will be cancelled and the money will be returned to pia@nfunorge.org's account.


Log in to your PayPal account to view the details of this transaction.

You are being asked to manually claim this money because:

Your payment receiving preferences are set to manually accept or refuse this type of payment.


If you have questions about this transaction, log in to your PayPal account and click on History found towards the top of the page. Click on the details of the transaction in question for more information, or to accept or refuse this payment.


Yours sincerely,

PayPal




Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.


To receive email notifications in plain text instead of HTML, update your preferences.



Copyright © 1999-2010 PayPal. All rights reserved.


PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349


PayPal Email ID PP288








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter