Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. september 2010

Jeg fikk en e-post fra the Health Service Ombudsman




Gmail - (no subject)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




(no subject)











Phso Enquiries
<Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>



Mon, Sep 6, 2010 at 3:25 PM




To:
"eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>








Dear Mr Ribsskog


Our Ref: EN-70818 (please quote this reference in all
correspondence concerning this matter)



Thank you for your email of 27 August to the
Health Service Ombudsman. You ask whether we can de-register you
from Marybone Health Clinic.



The Ombudsman’s role is to look into complaints about poor
treatment or service provided by the NHS. However, she is independent from the
NHS and plays no part in it's day to day running, and is not able to assist you
in the way you ask.



However, from enquiries made to NHS Liverpool I understand
that you can contact PALS at the following email address or telephone number and
they will be able to arrange to de-register you from Marybone Health
Clinic
.




Freephone: 0800 073
1106


I hope I have understood your
email correctly and if you need any more help please do not hesitate to
contact me



Yours sincerely



Geeta Patel


Customer Services
Officer



Parliamentary and Health Service Ombudsman


24th Floor


Millbank Tower


Millbank


London


SW1P 4QP



Telephone: 0345 015
4033







The original of this email was scanned for viruses by Government Secure Intranet virus scanning service supplied exclusively by Cable & Wireless in partnership with MessageLabs.

On leaving the GSI this email was certified virus free.

All email communications with PHSO pass through the Government Secure Intranet, and may be automatically logged, monitored and/or recorded for legal purposes.

The MessageLabs Anti Virus Service is the first managed service to achieve the CSIA Claims Tested Mark (CCTM Certificate Number 2006/04/0007), the UK Government quality mark initiative for information security products and services. For more information about this please visit www.cctmark.gov.uk








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter