Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. september 2010

Jeg sendte en klage på Ove Grønvold, til Vernepliktsverket




Gmail - Klage på tidligere medsoldat/Fwd: Anmeldelse av ryktespredning










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på tidligere medsoldat/Fwd: Anmeldelse av ryktespredning











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Sep 16, 2010 at 2:11 AM




To:
vpv.kontakt@mil.no


Cc:
hv-02.kontakt@mil.no






Hei,

jeg vil klage på tidligere medsoldat fra Geværkompaniet, Terningmoen, nemlig Ove Grønvold, fra Son.

Grønvold sier at han har hørt noen rykter om at jeg skal være pedofil, og 'barnepuler', som han sier.


Men jeg synes ikke at Grønvold viser god soldatånd, for veteraner, fra militæret.

For han sier ikke hvem som har sagt disse ryktene til han.

Så det vil jeg gjerne klage på.


Så det er en ting at dere drar folk inn til et års plikttjeneste.

Men de dritt-folka man møter der, de må man visst slite med resten av livet.

Så den verneplikten, den vil jeg gjerne klage på, den synes jeg er et plage for de vanlige folka i Norge.


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2010/9/16
Subject: Anmeldelse av ryktespredning
To: post.sondre.buskerud@politiet.no


Hei,

en jeg var i militæret sammen med, Ove Grønvold, fra Son, sier at noen har spredd rykter om, at jeg skal være pedofil og 'barnepuler', osv.


Dette er ikke sant i det hele tatt, og jeg mener at dette er ulovlig, å spre sånne usanne rykter om folk.


Så dette vil jeg gjerne anmelde.

Jeg ønsker gjerningspersonen(e) tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.


Sender med skjermbildeutskrift av Facebook-melding, om dette, fra Grønvold







grønvold fra militæret driver og koker.JPG
132K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter