Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. september 2010

Jeg sendte en klage på Ove Grønvold, til Vernepliktsverket




Gmail - Klage på medsoldat Ove Grønvold, fra Drøbak










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på medsoldat Ove Grønvold, fra Drøbak











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Sep 16, 2010 at 10:04 PM




To:
vpv.kontakt@mil.no






Hei,

da jeg var inne til førstegangstjeneste, i Geværkompaniet, Terningmoen, i 1992/93.

Så var jeg ukehavende soldat, en av de første helgene.

Da skulle jeg avgi vaktstyrken til daghavende offiser.


Men både vaktstyrken og jeg, hadde jo bare vært der noen uker.

Og flere av de kara var både en del større og kraftigere enn meg.

Og det ukehavende-greiene var litt diffust.


Jeg syntes ikke at jeg fikk forklart det så bra.

Så det var ikke sånn, at jeg begynte å inspisere AG-ene til vaktstyrken osv.

Og noen av dem virka litt kriminelle, syntes jeg.


Grønvold og Frisell, og den gjengen.

Jeg overhørte det, at Grønvold sa, at han tok masse olje på AG-en, som et triks, for da trodde han ikke, at daghavende offiser, ville inspisere han.

For da trodde han, at daghavende ville inspisere en annen av vaktstyrken, sin AG, for å slippe å få masse olje på seg.


Så Grønvold, han bare klinte inn AG-en sin med masse olje da, for å slippe å pusse AG-en så nøye, skjønte jeg.

Så dette kan jo jeg raportere Grønvold for nå, tenkte jeg.

For jeg var vel hans overordnede, som ukehavende, når jeg avleverte vaktstyrken til daghavende offiser, på Terningmoen da, høsten 1992 en gang.


For nå driver Grønvold å sender masse piss på Facebook.

Og jeg kjenner jo bare han fra militæret, så det er kanskje greit, synes jeg, å få formalisert det at Grønvold er en 'sleiping', og at han liksom er ute etter meg da, og han forteller masse løgn.


Det var klart for meg, at han hadde noe mot meg, som medsoldat.

For en gang, så nevnte han for meg, i en aggressiv tone, noe om 'pakkisene utafor Oslo City'.

Uten at jeg skjønte noe av hva han mente da.


Men jeg vil gjerne klage på nevnte Grønvold.

Jeg var også vaktsoldat, den gangen, som masse kjøretøy ble stjålet, på Terningmoen, det samme året.

Jeg lurer på om det kan ha vært de som var vakt sammen med meg, dvs. Grønnvold og Frisell vel, med flere.


Uten at jeg husker dette helt 100% sikkert, for det er mange år siden nå da.

Men jeg husker at jeg mistenkte at det kunne ha vært noe sånt da, som foregikk.

Men men.

Så sånn er det.


Med hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter