Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. september 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av noen italienere, i USA, for æreskrenkelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av noen italienere, i USA, for æreskrenkelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Sep 28, 2010 at 3:56 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

nå fant jeg på StatCounter, at noen søker på italiensk Google, fra USA, om 'Erik Ribbskog sex with dead people'.

Det tror jeg må være Geir Arne Jørgensen, fra Sand.


For han er sånn, (husker jeg, for jeg gikk i klassen hans, fra 3. til 9. klasse, på Berger og på ungdomsskolen i Svelvik).

Han Jørgensen, er sånn, at han vrir og vrenger på alt, på den måten.

Jeg skrev om på bloggen min, at jeg hadde hatt sex med Nina Monsen, på slutten av 80-tallet.


Og at hu døde, (av selvmord, så søstera mi), i år 2000.

Og da er det en sånn 'Geir Arne-type', som vrir og vrenger på det her da, forestiller jeg meg.

Så det skulle ikke forundre meg, om det er han Geir Arne Jørgensen, som står bak det her, sammen med noe italiensk mafia, kanskje.


Kameraten hans, fra klassen vår, og fra Sand, Ditlev Castelan, han har jo italiensk navn, (ihvertfall syd-europeisk), og han kaller seg for Don Ditlev Castelan, har jeg sett, på Facebook, og han sier han har skifta navn, hos Folkeregisteret, til Don.


Kanskje det er noen sammenheng der?

Og dette er uansett en anmeldelse av æreskrenkelse.

Jeg ønsker gjerningsmennene tiltalt og straffet.

Mvh.


Erik Ribsskog

PS.

Sender med skjermbilde-utskrift, fra StatCounter, som viser dette

PS 2.

Dette kan også ha en link til arbeidssaken min mot Bertelsmann/Microsoft, her i England.


For de som søker, de skriver navnet mitt, som Bertelsmann Arvato skrev det, (med to 'b'-er), her i Liverpool, i 2005 og 2006.





erik ribbskog sex with dead people.JPG
190K








PS.

Her er vedlegget:

erik ribbskog sex with dead people

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter