Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. september 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av hackere som driver og tuller med meg










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av hackere som driver og tuller med meg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Sep 29, 2010 at 7:37 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg lurer på om det er noen hackere som driver å tuller med meg.

Fordi, at jeg snapper opp søk, fra univeristetet i Kaiserslautern og i Zurich.

Om at jeg skal ha liten penis, osv.


Og, begge bruker Opera og Linux, og søker på norsk.

Men jeg synes det er rart, hvis de bruker Opera og Linux, i både Zurich og i Tyskland.

Kanskje dette er noen som sitter i Norge, og søker?


Jeg kjente en som var god på hacking, som jeg tilfeldigvis chattet med på irc, på 90-tallet, (jeg chattet en del, som avkobling fra en litt stressende rimi butikksjefjobb og heimevernet osv).


Han het Thorstein Bjørnstad, og var fra Trondheim.

Er det han som tuller, lurer jeg.

For jeg chatta også med ei jente fra Halden, Linda Wold, (for jeg hadde en chattekanal, som het #blablabla).


Og plutselig, så var Bjørnstad og Wold, et par, skjønte jeg.

Så ikke vet jeg hvordan det skjedde.

Men jeg var litt laid-back da, det var mest bare noe sosialt dette for meg, for alle mine venner/kjente, i Oslo, var litt sånn, at de ikke hadde noe hyggelig/behagelig vesen, vil jeg si.


At de var litt aggressive/krigerske osv.

Så jeg higa etter å få noen andre bekjente, enn de jeg kjente fra før da.

Derfor var det jeg ville ha internett.

For chatting, det var nesten som kontakttelefonen, syntes jeg.


Som en kamerat på Bergeråsen, Tom Ivar Myrberg, fortalte meg om, da jeg bodde aleine på Bergeråsen da.

Så det var litt sosialt, helt til faren min klagde på telefonregninga og stengte telefonlinja der, til Leirfaret 4B.


Jeg ønsker Bjørnstad, eller hvem nå dette er, tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog





2 attachments
hackere.JPG
135K
tyskland ståtiss paint.JPG
138K








PS.

Her er vedleggene:

hackere

tyskland ståtiss paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter