Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. september 2010

Jeg sendte en ny e-post angående jobbsøking




Gmail - RE: Team Leader










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




RE: Team Leader











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Sep 6, 2010 at 9:46 PM




To:
Sam Allen <samallen@simplyrecruiting.co.uk>






Hi,

yes, that sounds great!

Thank you very much for your help!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Mon, Sep 6, 2010 at 2:14 PM, Sam Allen <samallen@simplyrecruiting.co.uk> wrote:




Hi Erik



Thank you for taking the time to apply
for this vacancy and for sending your CV to me, unfortunately the role that you
applied for is now on hold.



If you are happy for me to do so, I will
save your CV to our database and I will contact you again if this vacancy
becomes available again, or when I have another suitable vacancy available for
you.



In the mean time please feel free to
visit our website to check the latest vacancies at www.simplyrecruiting.co.uk



Kind Regards



Sam






Samantha Allen


Simply Recruiting


5th Floor


Hanover House


Hanover Street


Liverpool


L1 3DZ



Tel 0151 285 3818


Fax 0151 285 3817


email:sam@simplyrecruiting.co.uk



Recruitment... let's keep it simple







...Thankfully,there's now a simple way to find the right
staff



What our clients
say
:


I have
received a second to none service from Simply Recruiting. They provide well
matched candidates for both permanent & short term temporary assignments.


What our candidates
say:


I was extremely
impressed by the Professionalism and efficiency shown by Simply Recruiting.
They enabled me to secure a position that was perfectly suited to my skills and
qualifications. - I would recommend them highly.


www.simplyrecruiting.co.uk



Simply Recruiting Limited whose registered office is: 5th Floor
Hanover House, Hanover Street Liverpool L1 3DZ.


Registered in England & Wales. Registered No.5766147. VAT
Reg No.883637776



If you no longer wish to receive details from us about any of our
services or offers please click on the link below and type in the subject
line unsubscribe.


erika@simplyrecruiting.co.uk








From:
Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sent: 02 September 2010 16:31

To: Sam Allen

Subject: Team Leader




Hi,





I found information about this vacancy, at Jobcentre Plus.







I have been working as a shop-manager in one of Norway's biggest retail-chains, Rimi, (now owned
by ICA).






I have been going to Upper Secondary Business-school, in Norway, with
good results.






I've also been working as self-employed, here in the UK.






I attach my CV, and hope to hear back from you!






Yours sincerely,







Erik Ribsskog













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter