Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. september 2010

Jeg sendte en ny e-post til Romerikes Blad




Gmail - Vedr e-post










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedr e-post











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Sep 9, 2010 at 1:16 PM




To:
Hagberg Anne <anne.hagberg@rb.no>






Hei,

jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som ble kalt "mafia'n".

Jeg har siden dette startet et prosjekt, som heter johncons-blogg.


Og der skriver jeg om alt som skjer.

Og jeg har sagt til andre, som advokat Elden, at jeg ikke sletter noe der, før jeg får rettighetene mine, fra politiet i Norge, og man kan lese om hva som foregår, i avisene.


Så jeg håper på forståelse for dette.

Jeg mener også at jeg har lov å publisere mine e-poster, på min blogg.

Det går da vel under ytringsfriheten.

Men jeg vet fra før at dere ikke tar slikt så nøye, hos gamle Romerike Arbeiderblad.


Det vet jeg, for jeg har klaget på dere til PFU, for sensueringen deres.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2010/9/9 Hagberg Anne <anne.hagberg@rb.no>




Til Erik Ribsskog



Ser at du har publisert en e-post fra meg på din nettside johnson-mirror.blogspot.com.


Ber om at du umiddelbart sletter denne e-posten fra din
nettside, da dette er å anse som korrenspondanse mellom deg og meg og aldri var
ment å offentliggjøres.



Dersom du ikke følger denne anmodningen, vil ditt
medlemskap på Origo bli slettet.



Mvh Anne Hagberg




_________________________________________

Med vennlig hilsen

Anne Hagberg


Utviklingsleder

Mediehuset Romerike


Postboks 235, 2001
Lillestrøm

Telefon: 63 80 50 50

Direkte: 63 80 49 80

Mobil: 958 02 008

e-post: anha@rb.no















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter