Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 21. september 2010

Jeg synes forresten at noen av detaljene på Berger kirke, kanskje minner litt om en stavkirke?

Jeg skal se om jeg klarer å få lastet opp de skjermbildene, som jeg lagret om dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

minner litt om stavkirke

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Berger_kirke.jpg

ligner på stavkirke 2

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Borgund_stavkirke.JPG

PS 2.

Da jeg ble konfirmert, i Berger kirke, i 1985 vel.

Så ville ikke faren min kjøre meg helt fram til kirken, (i sin ganske nye Mercedes E230 vel, som han hadde importert, (og hentet), selv, fra Tyskland).

Kanskje det var fordi at den kirken har et sånt stavkirke-aktig design?

Og at faren min ikke liker norske ting?

Men at han er f.eks. en illuminist, og bare liker tyske ting, osv?

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Jeg sendte en ny e-post, om disse tingene, til Svelvik Menighet:




Gmail - Attest for konfirmasjon mm.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Attest for konfirmasjon mm.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Sep 21, 2010 at 7:00 PM




To:
svelvik.menighet@svelvik.kirken.no






Hei,

jeg har overhørt at jeg er forfulgt i Oslo, av noe som kalles 'mafian', i 2003.

Og jeg ble forsøkt drept, i Larvik, i 2005.

Men jeg får ingen av mine rettigheter, fra myndighene.


Så jeg bor som en flykning, i England, (men jeg får ikke lov å være flyktning, av myndighetene her).

Men men.

Jeg driver å skriver noe memoarer, om alt jeg har gjort, hele livet.


Jeg lurte på, er det mulig å få en attest, på at jeg ble konfirmert, i Berger kirke, våren 1985?

(Jeg vet at jeg allerede har fått en dåpsattest av dere, og at jeg nok maser fælt).


Men men.

Min fars foreldre, Ågot Mogan Olsen og Øivind Olsen, de ville heller bli begravet i Svelvik kirke, enn i Berger kirke.

Enda de bodde på Sand, som hører til Berger, på den måten, at de som bor på Sand, de må gå på Berger skole, osv.


Og enda begge mine fars foreldre, hadde bodd i mange år på Berger, og jobba for Jebsen.

Min farfar som snekker, (som senere startet eget verksted, på Sand da), og min farmor som tjenestepike, på Berger gård da, var det vel, (ihverfall for Jebsen).


Men, vet dere i kirken i Svelvik, hva det kom av, at de heller ville begraves i Svelvik kirke?

Min far, Arne Mogan Olsen, han ville ikke kjøre meg helt fram til Berger kirke, da jeg skulle konfirmeres.


Og han ville ikke være med i konfirmasjonsmiddagen, som bestemor Ågot stelte til, i huset sitt på Sand.

Var dette fordi at Berger kirke har noe lignende av stavkirke-design?


Stemmer dette, at arkitekturen, på Berger kirke, minner om stavkirkene, i designen, synes dere?

Vet dere noe om hvordan dette hang sammen?

Jeg har kuttet kontakten med min far, og hans familie, etter at han lot meg bo alene fra jeg var ni år, og også har seksuelt misbrukt min søster, Pia Ribsskog, sa hun, i 1989, og etter at min far 'bølleringte' mye, til meg her i Liverpool, og ringte til alle døgnets tider, i fjor, var det vel.


Så derfor spør jeg dere om disse tingene.

Håper dette er i orden.

Jeg fikk faktisk 'S' i kristendom et år, (selv om jeg meldte meg ut av statskirken ifjor, var det vel, siden jeg har noen innpåslitne vel, Jehovas Vitner i slekta, Inger Olsen fra Sande osv., er min filletante, gift med min fars yngste bror, Runar Mogan Olsen.


Og min fars stedatter, Christell Humblen, har en halvbror, på Vestlandet, Bjørn Humblen, som er ny-utmeldt, av Johanitterordenen.

Men de har ikke engang fortalt meg, at noen i deres slekt, hadde forbindelse til den ordenen.


Så da fikk jeg litt noia her, da jeg leste om det i Aftenpostens arkiv, tilfeldigvis, gitt.

Men men.

Så sånn er det.

På forhånd takk for eventuelt svar!


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter