Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. september 2010

Nå fikk jeg match på MyHeritage. Løvenbalkene, de er etter kong Christoffer II, av Danmark, og de er de direkte forfedrene, til min grandtante Unse




Gmail - Erik Ribsskog, du har fått Smart Match treff! (27. sep 2010)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Erik Ribsskog, du har fått Smart Match treff! (27. sep 2010)











MyHeritage Smart Matches
<smartmatch2@myheritage.com>



Mon, Sep 27, 2010 at 12:14 PM




Reply-To:
noreply@myheritage.com


To:
eribsskog@gmail.com








Har du problem med å lese denne meldingen? Les den i din nettleser.





































Hei Erik,

Gode nyheter, MyHeritage.com har funnet 17 nye Smart Match treff for deg!






Et Smart Match treff kobler sammen noen på slektstreet ditt med noen vi tror er samme person på et slektstre tilhørende et annet MyHeritage.com medlem. Gode Smart Match treff kan hjelpe deg med å oppdage nye slektninger og forfedre!






Nye Smart Match treff på ditt 'Ribsskog Family Tree' slektstre





















































Ny
Et nytt Smart Match treff ble funnet på
Anerne 2009 Web Site / Anerne 4010
, et slektstre med 757 personer opprettet av Jens Bj. Laesoe fra Danmark og sist oppdatert 26. September 2010.









Kontakt Jens




På treet ditt På matchende tre









Niels Eriksen Løvenbalk

Inngiftet: 22 steg










Niels, Eriksen Løvenbalk, Tip 16
Treffkvalitet: 74%





















Mer info








Se alle treffene fra dette slektstreet på nett

Neste steg?

Vi oppfordrer deg å besøke lenkene ovenfor og sette deg i forbindelse med webmasterne til de matchende trærne og undersøke hva dere ellers kan finne ut om hverandre.
Hygg deg,

MyHeritage.com-teamet





Denne meldingen er sendt for forenkle bruken av familie-siden din på MyHeritage.com. Hvis du ikke ønsker å motta flere slike meldinger,
klikk her.

MyHeritage (UK) Ltd., Cardiff House, Second Floor, Tilling Road, London NW2 1LJ, England;
http://www.myheritage.com











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter