Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. september 2010

Noen bulgarere driver og søker etter adressen min, og bilde av meg. Jeg visste ikke at jeg kjente noen nedi der. Men men

noen bulgarere søker

PS.

Min onkel Håkon (Mogan Olsen), fra Bergeråsen.

Han kjenner forresten en familie, nedi Bulgaria da.

Fra en ferie han var på der, på 80-tallet, var det vel.

Han hadde visst blitt invitert på middag osv., fortalte han meg, når han kom tilbake da.

(Og det var veldig spesielt, husker jeg, at jeg syntes da.

For dette her, det var før jernteppet falt.

Og Bulgaria, det var da kommunist-land, på den tida.

Så å kjenne en familie bak jernteppet, før den kalde krigens slutt, osv.

Det var like før man var russisk/kommunist-spion nesten det, vil jeg nesten si.

Ikke langt unna ihvertfall.

Noe sånt.

Eller, det var ihvertfall litt spesielt da, i det minste.

Men men.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se).

Så kanskje onkel Håkon er med i noe slags mafia, som dem har nedi der?

Man har jo lest om, i norske aviser, for et par år siden vel.

At hvis man drar til en strand der nede, (en som er populær og billig å dra til), så styrer visst mafiaen nesten alt, mener jeg å ha lest.

Hva heter den stranda da.

Og hvilken mafia, kan dette egentlig være snakk om?

Vi får se om jeg klarer å finne ut mer om dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

google sunny beach mafiaen

http://www.google.no/search?source=ig&hl=no&rlz=&q=bulgaria+strand+ferie+dagbladet+mafiaen+styrer+alt&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter