Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. september 2010

Prøvde å sove

Nå prøvde jeg å sove, men det var en som ringte på alle callingene og banka på døra nede, noe jævlig, ihvertfall i en halvtime.

Jeg trodde kanskje at det var en kavaler av de 'utenlandske' damene, som bor i leilighet nr. 2.

Så jeg gikk ned til døra til bygningen.

Men han som banka på, sa at han het Daniel.

Og jeg sa, at han ikke bodde her, (for jeg visste ikke hvem det var).

Så sa han, at han ville inn, likevel.

Så sa jeg, at nei, han burde heller komme seg hjem til seg selv, istedet for å vekke folk.

Så sa han, at da ville han bare stå der, og fortsette å banke osv.

Men da sa jeg, at hvis han fortsatte, så ville jeg ringe til politiet.

(Og da må man nesten gjøre det.

Ihvertfall hvis man ønsker å bli tatt alvorlig.

For det var sånn vi lærte i militæret, f.eks.

At hvis man kom med en trussel, (f.eks. som vaktsoldat), så måtte man gjøre det man truet med, hvis ikke vedkommende gjorde som man sa).

Så da han karen hadde fortsatt, i 10-15 minutter til.

Med banking og ringing.

Så ringte jeg til politiet.

Og da var klokka ca. 6.45 vel, engelsk tid.

Så så jeg et glimt av han karen, fra vinduet på soverommet mitt.

Og han hadde på seg rød t-skjorte/genser, og var i slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene vel.

Og hadde mørkt hår, tror jeg.

Så kom ikke politiet, som jeg kunne se, ihvertfall.

Men han karen forsvant ca. kl. 7, tror jeg.

Så har jeg fått to oppringninger, etter dette, som jeg har missa, på mobilen.

Så kanskje det var fra politiet?

Hvem vet.

(For jeg hadde lyden av på mobilen, for jeg pleier å ha lyden av på den, for å få prøve å få meg noe uforstyrret søvn, osv).

Så nå, så satt jeg på litt ringelyd på mobilen.

For å se om politiet vil ringe igjen.

Så nå sitter jeg i stua da, for ikke å sovne, med mobilen på, med ringelyd og alt.

Og venter på om det skal ringe igjen.

Veldig artig.

Men men.

Jeg får vente litt til.

Og hvis det ikke ringer da, så får jeg gå og legge meg.

Så kanskje det er mulig å få litt søvn.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter