Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. september 2010

YouTube fjernet den videoen, som bl.a. var på 'fan-club bloggen', med masse bilder av meg, (som jeg selv har tatt)




Gmail - Re: [#696257524] New YouTube Copyright Complaint Submission










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: [#696257524] New YouTube Copyright Complaint Submission











YouTube Support
<ukcopyright@youtube.com>



Mon, Sep 27, 2010 at 11:18 PM




To:
johncons123 <eribsskog@gmail.com>






Dear Johncons123,





Thank you very much for your notification. The content has been removed.



Yours sincerely,





The YouTube Team





Original Message Follows:

-----------------------

From: johncons123 <eribsskog@gmail.com>

Subject: New YouTube Copyright Complaint Submission

Date: Mon, 27 Sep 2010 12:01:35 -0700 (PDT)





Copyright Infringement Notification Confirmation



Copyright Owner Name (Company Name if applicable): Erik Ribsskog

Your Full Legal Name (Aliases, usernames or initials not accepted): Erik

Ribsskog

Your Title or Job Position (What is your authority to make this

complaint?): Blog-editor



User Address:

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool, Merseyside L2 2AE GB



Usename: johncons123

User Email Address: eribsskog@gmail.com

User Phone: +44 151 236 3298

User Fax:



URL of allegedly infringing video to be removed:

http://www.youtube.com/watch?v=CjJNrrm5b_w

Where is the content at issue? video only



Describe the work allegedly infringed: My Artwork

* Name of Artwork: http://www.flickr.com/photos/37919387@N04/4567437671/

(Also, the whole video consists of pictures, taken by me, and who I have

the copyright for).

* At what point in the video?

 Start: 0:51

 End: 0:52







Country where copyright applies: GB



I, in good faith state that:

* I am the owner, or an agent authorized to act on behalf of the owner of

an exclusive right that is allegedly infringed.

* I have a good faith belief that the use of the material in the manner

complained of is not authorized by the copyright owner, its agent, or the

law; and

* This notification is accurate.

* I acknowledge that there may be adverse legal consequences for making

false or bad faith allegations of copyright infringement by using this

process.

* I understand that abuse of this tool will result in termination of my

YouTube account.



Authorized Signature: Erik Ribsskog



Sincerely,

- The YouTube Copyright Complaint Tool













PS.

Og hvorfor jeg tar bilder av meg selv, og publiserer, hele tida.

Jo, det er vel fordi at da kan folk se at jeg er meg, liksom, og at folk kan se at jeg er oppegående osv., her borte i England.

Siden ingen hjelper meg, mener jeg, selv om jeg blir tullet med av politiet osv.

Noe som er som tortur, mener jeg, for det er ganske mye rart de finner på for tida, virker det som for meg.

Enda jeg er en fredelig og sivilisert person, som er med i NITO's lederforum, blant annet.

Men dette er nok del av en slags krig fra frimurere/'jøder'/sionister, mot nordmenn, vil jeg tippe på.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter