Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. oktober 2010

Da dukka det opp et salg i dag og. Nå skal jeg vise regnskapet for det salget

dukka opp et salg i dag og

PS.

Det godteriet, det kosta 1 pund, i en budsjett-butikk, her i England.

(Jeg tenker jeg skal kjøpe direkte fra fabrikkene seinere, hvis dette blir vellykket, og det blir mye salg.

Vi får se).

Jeg skal se om jeg finner igjen hvor mye dette blir i porto.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

£2.51, ble det i porto:

frimerke for denne pakken, koster 2 51

PS 2.

Her kan man se det bedre:

her kan man se det bedre

Kunden sendte meg 39.90, i norske.

Og det ble £3.73, i engelske pund.

(Etter at PayPal tok kanskje 5 kroner i avgift.

Noe sånt.

Men PayPal er det eneste/billigste alternativet, tror jeg.

(Som virker for min netthandel, for øyeblikket).

Men men).

Så ser man at portoen var på £2.51.

Så jeg tjente da, (innbetaling - porto): £1.22.

Og den pakken med godteri, kosta £1, i budsjett-butikken, her i England.

Så da tjente jeg 22 pence.

Men konvolutten kosta 20 pence.

Så da tjente jeg 2 pence.

Men, printer-blekk koster nok også litt.

Så la oss si at jeg gikk 20 pence underskudd da.

Så jeg må nok skru opp prisene litt til her.

Men hvis kunden hadde bestilt 2-3 varer samtidig.

Så hadde det blitt mindre i PayPal-avgift, pr. vare.

Og også mindre i porto, pr. vare.

Så da blir det sånn, at de som bestiller en ting, de tjener jeg ikke noe på.

Men de som bestiller mange ting, de tjener jeg på.

Men, kanskje folk først kjøper en ting, for å se om de faktisk får godteriet i posten osv.

Og så kjøper de kanskje mer seinere.

Jeg får tenke litt mer på dette.

Jeg har ikke lyst til å gi folk bakoversveis, med alt for høye priser heller.

Men jeg får også se om jeg finner ut hva lignende godteri koster i Norge nå.

(Det er noen år siden jeg har bodd i Norge nå så).

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Da var dagens eneste levering sendt.

Så da burde den være i Norge, om et par dager vel.

Siden det er gratis flyfrakt.

(Royal Mail hadde låst den postkassen for frankert post, idag, virka det som.

Jeg klarte ikke å åpne den, ihvertfall.

Men men).

Men den pakken burde nok da være i Norge, på lørdag, (eller noe), kan jeg tenke meg.

Ihvertfall i god tid før Halloween.

(Når nå det er igjen.

Det burde jeg kanskje sjekke opp).

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Her er mer om dette:

Photo 2003

PS 6.

Halloween er visst rundt 31. oktober.

Så den leveringen, fra PS-et ovenfor, den burde nok gå bra.

Den burden nok være i Norge, i god tid, før Halloween, hvis jeg skulle gjette.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 7.

Her er mer om dette:

http://no.wikipedia.org/wiki/Halloween

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter