Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. oktober 2010

Det er litt under beltestedet kanskje, men hver dag, (mer eller mindre), så kan jeg se det, at noen søker på, om Stein Erik Hagen er homofil

stein erik hagen homofil

PS.

Jeg har jo skrevet ganske mye om Stein Erik Hagen, på bloggen, tidligere.

Siden jeg jo jobbet i Rimi, fra 1992 til 2004.

Uten at jeg engang pratet med Stein Erik Hagen engang.

For Rimi/Hakon Gruppen, (nå ICA), er jo et veldig stort firma.

Jeg var butikksjef der, i fire år.

Men da var jeg bare en av ca. 500 butikksjefer, i Rimi.

Så jeg fikk aldri engang hilse på Rimi-Hagen.

For det var så mange sjefer og direktører, mellom meg og Rimi Hagen da.

Over meg, så var det distriktsjefer, regionsjefer, driftsdirektører, og kjede-direktører, og det som var.

Så det var kanskje 5-6 nivåer, i organisasjonen til Rimi, mellom meg og Rimi-Hagen.

Så det blir kanskje som forskjellen mellom en fotsoldat og en general.

Noe sånt.

Men jeg fikk jo et signert brev, fra Rimi-Hagen, i 2001, da jeg vant en prestisjefull konkurranse, kalt 'Rimi Gullårer'.

Men det er også alt jeg har hatt med Rimi-Hagen å gjøre.

Men jeg husker det, at min sjef, daværende butikksjef Kristian Kvehaugen, på Rimi Bjørndal, (hvor jeg jobbet som assistent, fra 1996 til 1998), han trodde det, at Rimi-Hagen var homo.

Etter å ha hilst på Rimi-Hagen, på Rimi-tur, uten å få svar.

Så da var Kvehaugen arg, etter den turen, (for han hadde jobba mange år i Rimi).

Og sa at han trodde at Rimi-Hagen var homo.

Så spurte jeg om hvorfor han trodde det, (for jeg hadde ikke hørt det ryktet før).

Så svarte Kvehaugen, at 'ser du ikke hvordan han gliser når han er i avisa da'.

Noe sånt.

Så sånn var det.

Mer da.

Jo, og en gang, som jeg ringte Rimi's hovedkontor.

Angående parkeringsplass, til bilen jeg kjøpte i 1998, (en Ford Sierra, som jeg har skrevet om på bloggen).

Så sa ei kontordame, (som hadde med Rimi-leilighetene å gjøre), at 'Stein Erik har lovt bort to parkeringsplasser til (to guttenavn)'.

Så jeg har hørt det ryktet, fra Kristian Kvehaugen.

Og det var også litt rart, det med de parkeringsplassene, i kjelleren, til Rimi leilighet-bygningen, i Waldemar Thranes gate 5, på St. Hanshaugen, syntes jeg.

Og jeg har forresten også lest det, i Natt og Dag, (som jeg pleide å lese, for jeg prøvde å finne noen kule steder jeg kunne sjekke damer i Oslo).

I rykte-spalten da.

At Rimi-Hagen visstnok holdt to unge menn med bil og leilighet, i Oslo Sentrum.

Og enda en ting forresten.

Da jeg jobba på OBS Triaden, (der jobba jeg fra høsten 1990 til høsten 1992).

Så jobba sønnen av en Nille-grunder der.

(Det var kanskje litt spesielt da, at han ikke jobba i Nille selv, men hos en konkurrent vel, OBS Triaden da?).

En med lyst hår og briller vel.

Og han sa det, at han hadde jobbet i et gartnerfirma, som ekstrajobb.

Mens han gikk på skole, tror jeg.

Og da, så hadde firmaet i oppdrag, å stelle hagen, til Rimi-Hagen.

Og plutselig, så hadde visst Rimi-Hagen kommet ut av villaen sin, (i Holmenkollen da), og gitt han en tusenlapp.

Fortalte han kollegaen min, på OBS Triaden, meg og de andre, som satt på pauserommet der, og som hadde spisepause samtidig med han.

For OBS Triaden, (også kjent under det tidligere navnet Matland), det var en av Norges største matbutikker, (ihvertfall en av de 10-20 største kanskje), så man hadde sjelden spisepause aleine der, for å si det sånn.

Så sånn var det.

Men jeg vet ikke om det ryktet er sant da.

(Det om at Rimi-Hagen er homo).

Det kan jeg ikke vite, dessverre.

Så det vil jeg ikke spekulere om.

Men, jeg har jo øyer i hue mitt.

Så jeg ser jo det, at hver dag, (må jeg vel si, uten at jeg har laget noen statistikk, om dette).

Så er det noen søker på 'Stein Erik Hagen homofil' da.

På Google, i Norge.

Som jeg kan se på tracking-coockie programmet, på bloggen da.

Så sånn er det.

Så kanskje Rimi Hagen burde avkrefte disse ryktene i media.

Eller det er vel hans egen sak.

Men jeg har jo skrevet en del om Rimi, så da svekker vel ihvertfall ikke disse søkene, det han Kristian Kvehaugen mente, at Rimi Hagen nok var homo da.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter