Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. oktober 2010

Det er nesten som at jeg har begynt å jobbe i Rimi igjen




Gmail - Handleliste (spesialbestillinger)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Handleliste (spesialbestillinger)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 20, 2010 at 5:38 PM




To:
musikkelsker@imap.cc






Hei,

jeg er i England, så disse tingene er ikke enkle å få tak i for meg.

Du burde kontakte din plateforretning.

Med ex-Rimi-hilsen

Erik Ribsskog



2010/10/20 <musikkelsker@imap.cc>
Pøh. Bare si en pris, så betaler jeg.



Mvh. Trond Benny Nguyen



On Wed, 20 Oct 2010 17:12 +0100, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

wrote:

> Hei,

>

> vi har dessverre sluttet med Spesialbestillingene.

>

> Med Spesialbestillinger.net-hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2010/10/20 <musikkelsker@imap.cc>

>

> > Forresten, jeg tror vi trenger 3 pakker i uken.

> >

> > Mvh. Trond Benny Nguyen

> >

> > On Wed, 20 Oct 2010 12:03 +0200, musikkelsker@imap.cc wrote:

> > > Skulle også ha inngått en "bleieavtale", der du sender meg 2 pakker

> > > Libero i uken.

> > > Jeg betaler bra. Håper dette går i orden, da jeg ikke har bil og

> > > nærmeste butikk er 3 mil unna.

> > >

> > > Mvh. Trond Benny Nguyen

> > >

> > > On Wed, 20 Oct 2010 10:53 +0200, musikkelsker@imap.cc wrote:

> > > > Hei,

> > > >

> > > > Skaffer du følgende album av Knut Storbukås?

> > > > Sputnik 1 (1986)

> > > > Sputnik 2 (1986)

> > > > Sputnik 3 (1987)

> > > > Sputnik 4 (1988)

> > > > Sputnik 5 (1989)

> > > > Romjulsmusikken til Sputnik (1989)

> > > > Sputnik 6 (1990)

> > > > Sputnik 7 (1991)

> > > > Den store festkassetten (1991)

> > > > Sputnik 8 (1992)

> > > > Bedehusmusikken til Sputnik (1993)

> > > > Sputnik 9 (1994)

> > > > Sputnik 10 (1995)

> > > > Gull og grønne skoger (1996)

> > > > Lykkelandet Zanzibar (1997)

> > > > Sputniks beste (2000)

> > > > Sputnik 11 (2001)

> > > > Sputnik 12 (2001)

> > > > Sputnik 13 (2003)

> > > > Sputnik 20 (2006)

> > > > Det er vanskelig å være beskjeden (2007)

> > > > 50 år på veien (2009)

> > > >

> > > > Mvh. Trond Benny Nguyen

> > > >

> > >

> >

>









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter