Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. oktober 2010

Feilen jeg gjorde, det var at jeg ikke gikk tilbake på linjen til min tipptipptippoldefar Henrik Georg Fog, for han går faktisk tilbake til Odin

gikk ikke videre fra henrik fog

PS.

Nå la jeg inn det fra den forrige bloggposten, og da ser man at Magdalene Davidsdatter Foss, var min tipptipptipptipptipptipptippoldemor:

la inn magdalene foss

PS 2.

Og hennes far David Lauritsen Foss, mener jeg at skal være på min MyHeritage fra før.

Siden han er en av min grandtante Unse, sine direkte forfedre, mener jeg.

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om lauritsen foss

PS 4.

Da ble mitt slektstre seende sånn her ut, over hun Magdalena Davidsdatter Foss.

Man kan se at jeg er direkte etter Løvenbalk-ene, (som er direkte etter noen danske konger, Karl den Store og Odin, med flere):

direkte etter løvenbalk

PS 5.

Jeg må dobbeltsjekke, at det ser likt ut, på han Sandolin sitt slektstre.

(Siden det var to David Lauritsen Foss, i slektstreet mitt fra før.

Jeg må sjekke at jeg kobla hun Magdalene Davidsdatter Foss, (min 7xtipp-oldemor vel, på riktig far).

Vi får se.

Her er mer om dette:

sandolin slektstre

PS 6.

Så da har jeg bevist at jeg er direkte etter Odin, mener jeg.

Så får jeg prøve å finne ut hvor mange ledd det er snakk om.

Hvor mange x tippoldefar, er Odin, for meg?

Vi får se om jeg klarer å finne ut dette.

Vi får se.

PS 7.

Så Odin og Frigg, de er mine direkte forfedre, 62 generasjoner, blir det visst da.

Ikke dårlig.

Her er mer om dette:









Direkte ane (62 generasjoner)











Deg Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (født Heegaard) Karen Margrethe Heegaard (født Nyholm) Mary Eva Carla Nyholm (født Fog)


din mor

hennes mor

hennes mor

hennes mor











Ludolph Erasmi Fog
Henrik Georg Fog Rasmus Jørgensen Fog Jørgen Rasmussen Fog Rasmus Jørgensen Fog

hennes far

hans far

hans far

hans far

hans far











Magdalene Davidsdatter Fog (født Foss)
David Lauritsen Foss Laurits Foss Maren Foss (født Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk) Peder Thøgersen Løvenbalk

hans mor

hennes far

hans far

hans mor

hennes far











Thøger Jensen Løvenbalk
Jens Lauridsen Løvenbalk Laurits Mogensen Løvenbalk Mogens Jensen Løvenbalk Jens Nielsen Løvenbalk

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far











Niels Eriksen Løvenbalk
Erik Christoffersen Løvenbalk Christoffer II Klipping, Konge af Danmark Erik V Glipping, Konge af Danmark Christoffer I Konge af Danmark

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far











Valdemar II Sejr Konge af Danmark
Sophia Dronning av Danmark (født von Minsk Poloz, Fürstinn zu Novgorod) Vladimir "Wolodar" von Minsk Poloz. Fyrste av Novgorod Anastasia V Fyrstinne av Wladimir Kunigunde Graffinn von Weimar

hans far

hans mor

hennes far

hans mor

hennes mor











Adele Graffinn von Löven
Lambert II Graff von Löven Gerberge von Niederlothringen Karl Hertug av Niederlothringen Gerberge av Tyskland

hennes mor

hennes far

hans mor

hennes far

hans mor











Heinrich I av Tyskland
Otto den store Hertug av Saksen Ludolf Hertug av Saksen Bruno I Hertug av Saksen Wigbert Hertug av Saksen, Bayern og Wes

hennes far

hans far

hans far

hans far

hans far











Geva av Danmark
Sigurd Ring Randveig Radbardsson Aufhr Den dypsindige. Ivarsdotter Ivar Vidfadne Halvdansson

hans mor

hennes far

hans far

hans mor

hennes far











Halvdan "Sjnalle" Haraldsen
Harold Valdarsson Valdar Hroarsson Hroar Halfdansson Halfdan Frodasson

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far











Frodi Hræreksson Fridleifsson
Fridleif Frodasson Frodi "Fridsami" Danasson Olafsson Dan Olafsson Olaf Vermundsson

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far











Vermund Frodasson
Frodi Havarsson Haver Fridleifsson Fridleif Frodasson Frodi Fridleifsson

hans far

hans far

hans far

hans far

hans far






Friedleif Skjoldsson
Skjold Danskekonge Odin (Woden)

hans far

hans far

hans far

Viste denne profilen

Odin (Woden)






Født:
Ca 215
Død


Bilder



Nærmeste familie




Ukjent Frigg (Friege) Frea

Hans kone



Skjold Danskekonge

Hans sønn









PS 8.

For jeg syntes det var så rart.

Da jeg studerte i Sunderland, skoleåret 2004/05.

For da dro søstera mi dit, på besøk, i jula.

Og da prata hu med ei som bodde i en av naboleilighetene, (men som noen ganger var innom hos oss, for hu kjente to tyske studenter som bodde i samme leilighet som meg, Iwo og Dorthe), som het Leyla, og var kurdisk vel, og som egentlig var fra London.

Noe sånt.

Da spurte hu Leyla, søstera mi, om hvordan jeg kunne se så ung ut, når jeg var 34, var det vel jeg var da.

(Jeg hadde fått ødelagt tryne mitt, på en hudpleiesalong, på St. Hanshaugen, året før).

Og da svarte søstera mi det, at jeg hadde 'good genes', eller noe.

Så det kan være at søstera mi visste det her da, at jeg, (og henne og da), er direkte etter Odin osv.

Men at familien min ikke har fortalt om dette, til meg.

Er det sånn dette hang sammen, lurer jeg nå.

For søstera mi smilte litt, syntes jeg, da hu sa det, om at jeg hadde gode gener.

Så det måtte være noe der, skjønte jeg.

Men hva det var, det har jeg ikke skjønt før nå.

Men det er tydeligvis mye hemmelighetskremmeri, blant medlemmene i min familie.

Ihvertfall ovenfor meg.

Det er helt sikkert.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter