Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. oktober 2010

Godtebutikken.net skal skifte navn til Kongen av Danmark.net. Men det blir nok et par uker til, for det er noe mer jeg må finne ut, om osCommerce, osv

godtebutikken net skifter navn

http://www.godtebutikken.net/index.php

PS.

Jeg har jo jobba mange år i Rimi, (for å fleipe litt).

Så da regner jeg med det er greit, å bytte litt navn på butikka.

(Bare for å tulle litt og).

Vi får se hvordan det går.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det har nemlig vært litt lite kunder, på Godtebutikken.net, i det siste.

Så derfor må jeg prøve å finne på noe, tenkte jeg.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Det jeg også kan gjøre, er at jeg har det 'artige' godteriet, som Halloween-godt osv., på godtebutikken.net.

Også har jeg det 'voksne' godteriet.

Som isbre-mint osv., på Kongen av Danmark.net.

Jeg får tenke litt mer på det her.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Så da blir det isåfall fire nettbutikker:

- Godtebutikken.net

- Kongen av Danmark.net

- Odins Off Licence

og

- Spesialbestillinger.net, (som jeg kanskje må finne et annet navn på).

Pluss at jeg tenkte på å selge de fotballmagasinene også.

The Evertonian, og et for Liverpool F.C, som trykkes hver uke, her i Liverpool.

Så jeg lurer på i hvilken butikk jeg skal ha de i.

Eller om jeg skal starte min egen Newsagents også.

Jeg får se.

Men nå har jeg brukt en del penger på domene-navn her, så nå må jeg nok bremse litt her.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter