Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. oktober 2010

Helan og Halvan 2010

Jeg skrev jo på bloggen igår, i en e-post til Groupon, (som først kontaktet meg, etter at noen hadde meldt meg på deres grupper, for Oslo og Drammen, og jeg klaget på at jeg ikke fikk de e-postene for Liverpool lengre), at jeg var på komedieshow, (som jeg fikk rabatt på, gjennom Groupon/My City Deal da), ifjor, var det vel.

Hvis det ikke var i våres.

På Laughterhouse, ned mot Willamson Sq., her fra ved Dale St., hvor jeg bor.

Og der var det en canadisk dverg, som hadde et av showene.

Og hu var skikkelig vulgær da, husker jeg.

Og det var også hu Judith, fra Arvato, som har jobba som au-pair i Norge, blant annet, (mener jeg det var), og derfor tok bl.a. norske samtaler da, på Arvato, for Microsoft.

Fra kunder som ringte for å aktivere Windows og Office, mm., over telefon.

Hu Judith ble jo skikkelig overarbeida, jula 2005, husker jeg, og måtte på sykehus.

Så jeg måtte jobbe masse ekstra, jula 2005, på Bertelsmann.

For jeg var nesten den eneste, som pratet et skandinavisk språk, som ikke dro tilbake til Norden, på juleferie.

Nesten alle dro på juleferie, også sjefene, og hu vikar-sjefen også.

Så jeg satt blant annet der aleine, på nyttårsaften, etter klokken 16.

Enda jeg egentlig hadde fri den dagen.

Men men.

Jeg hadde ikke noen å ferie med uansett, så det var ikke så farlig.

Men men.

Men hu Judith da, hu var like vulgær, som hu canadiske dvergen, og prata høyt om sexleketøyene sine da.

Og om hvordan hu var når hu leika seg med dem.

Pluss at hu var bygget som en hval nesten, på ca. 200-300 kilo vel.

Noe sånt.

Så det hadde kanskje blitt et artig humorshow, tenkte jeg.

Skikkelig Helan og Halvan 2010.

Jeg skal se om jeg klarer å finne mer om dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

helan og halvan 2010

http://www.comedycv.co.uk/tanyaleedavis/index.htm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter