Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. oktober 2010

Her kan man se at PayPal, er veldig bra. Den skriver ut frimerke (med adresseskjema), tolldeklarasjon og forsikringsbevis. Da blir det en trygg handel

img064 paint

img065

img066 paint

PS.

Man kan se det, at isbre-mint, det koster £0.79, i den billigste butikken, her i England.

Men porto koster £2.12.

Så det blir £2.91.

Og det blir litt under 30 kroner, til sammen.

Og det er det jeg selger de for, på www.godtebutikken.net.

Men PayPal, de tar også litt penger, så jeg fikk bare £2.67, i betaling, for den isbre-mint posen.

(Etter PayPal's avgift).

Også måtte jeg betale £2.12 i porto.

Og da ble det igjen 55 pence.

Men det sukkertøyet koster 79 pence.

Så da gikk jeg i minus gitt.

24 pence i minus gitt.

Pluss at jeg må betale for konvolutt og printer-blekk.

Skal vi si 25 pence?

Så la oss si at jeg gikk 50 pence i minus da, på den isbre-minten.

Men jeg kan ikke ha for høye priser, i starten, synes jeg.

Jeg må prøve å finne en riktig pris, å legge meg på.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Så nå skjønte jeg det, at jeg tok litt vel lite betalt.

Så nå la jeg på prisen, med 1 dollar, på alle varene.

Det vil vel si 5-6 kroner.

Så da går jeg akkurat i null cirka, på isbre-minten.

(Hvis kunden kjøper en pose).

Mens hvis kunden kjøper flere poser, så går jeg kanskje i pluss.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om godtebutikken net

http://www.godtebutikken.net/

PS 4.

Hvis alle slagene koster, (den runde summen), 35.19 da.

(Det vil si 6 dollar).

Kanskje det slår ann?

Vi får se.

Her er mer om dette:

35 19 pr pose

http://www.godtebutikken.net/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter