Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. oktober 2010

Jeg anmeldte VG, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av VG og noen VG-journalister, for trakassering










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av VG og noen VG-journalister, for trakassering











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Oct 23, 2010 at 9:00 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg skrev noe kritikk, av VG-serien 'the Shit', på Facebook, her om dagen.

Men det har blitt slettet.

Det mener jeg er trakassering av meg, siden de ikke sletter det som andre skriver der.


(Trakassering er ihvertfall kriminelt i Storbritannia, ettersom jeg har skjønt, så jeg regner med at det er det i Norge også).

En annen ting, det er at VG, de latterliggjør folk som 'Julebruskongen', 'Rikingen' og 'the Shit'.


De utnytter folk som kanskje burde ha vært beskyttet mot seg selv.

Og får de til å se rare og merkelige ut.

Humorverdien i de seriene er det subtile utdritingen av 'raringene'.


Så jeg mener at jeg da kan anmelde VG for dette.

Og kalle det æreskrenkelser, av de som blir laget TV-serier om, på den måten.

Jeg nevner igjen Julebruskongen, og Rikingen.


Og 'the Shit', det betyr jo 'dritten'.

Så VG kaller han skuespilleren for 'dritten'.

Det er vel en klar æreskrenkelse.

Så det mener jeg, at er mulig å anmelde.


At jeg har rett til å anmelde kriminelle forhold, selv om det ikke er jeg som er offeret for den kriminelle handlingen.

Hvis jeg ikke har misforstått reglene for dette.

Jeg sender med kopi av det som ble slettet, fra Facebook-gruppen, til 'the Shit'.


Jeg ønsker gjerningsmannen/gjerningsmennene tiltalt og straffet.

Med hilsen

Erik Ribsskog





skrev om the shit på facebook.JPG
165K








PS.

Her er vedlegget:

skrev om the shit på facebook

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter