Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. oktober 2010

Jeg fant jo ut, for noen dager siden, at jeg var direkte etter kong Valdemar Seier, av Danmark. Og han er visst direkte etter profeten Muhammed. Hm

direkte etter valdemar seier

http://www.myheritage.no/site-family-tree-67419522/ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

muhammed 1

muhammed 2

muhammed 3

muhammed 4

http://www.american-pictures.com/genealogy/descent/Muhammad.htm

PS 2.

Da må jeg sende klage til Jyllands-Posten, tenker jeg nå.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Nå sendte jeg en klage, til Jyllands-Posten, på at de lager tulletegninger, (med bombe i turbanen osv.), om min forfar, profeten Muhammed:




Gmail - Klage på Muhammed-tegningene










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Muhammed-tegningene











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Oct 15, 2010 at 1:05 AM




To:
"internetavisen@jp.dk" <internetavisen@jp.dk>






Hei,

jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin gård i Larvik, i 2005.

Så jeg har flyktet til England, og regner meg som flyktning her, for det norske politiet vil ikke hjelpe.


Min søster, Pia Ribsskog, var på besøk hele julen med venninne og to barn, da jeg studerte i Sunderland, julen 2004.

Og hun sa til en kurdisk dame som studerte der, Leyla, fra London, at det var noe spesielt med genene mine.


Det viste ikke jeg, men jeg har nå drevet slektsforskning.

Jeg er etter min danske mormor Ingeborg Ribsskog, etter Heegaard, Gjedde Nyholm, Fog, Løvenbalk, og kong Erik Glipping og kong Waldemar Seier, av Danmark, har jeg funnet ut, på en som heter Sadolin sitt slektstre, på MyHeritage, og også på et annet dansk slektstre, hvor min grandtante Unse Trock-Jansen var, og hun gikk også tilbake til Waldemar Seier og Karl den Store osv., gjennom Foss, om enn en annen linje delvis, enn min mormor.


Vi går også tilbake til Odin, Gange-Rolf, Cleopatra, kong David av Israel og Batseba, har jeg funnet ut de siste dagene.

Og han kong Waldemar Seier, han går visst også tilbake til profeten Muhammed, så jeg nå, på internett:



Og her er mitt slektstre, på MyHeritage:



Og da jeg så det, at jeg var etter profeten Muhammed, (det blir vel 60-70 generasjoner kanskje, så jeg har jo mange andre forfedre og, og ser helt hvit og bleik ut, med mørkeblondt hår og blå øyne, f.eks.).


Men men.

Så merka jeg det, at det stakk litt, med de Muhammed-tegningene plutselig.

For da var det plutselig ikke noe artig, å se det for meg, min forfar, (profeten Muhammed), med bombe i turbanen osv.


Så det vil jeg gjerne klage på, for da ble det noe litt trist for meg, hvis jeg skal være ærlig.

Men men.

Men jeg altså ikke Muhammedaner, eller muslim.

Jeg er ikke kristen engang.


Jeg er norsk, så jeg syntes det var mest artig å være etter Odin, skal jeg være ærlig.

Som jeg fant ut også på et fjerde nettsted, at jeg var, her om dagen.

Så jeg ville bare klage på det, at dere lager tulle-tegninger om en av mine forfedre.


For selv om noen muslimer, er terrorister, nå til dags.

Så var jo ikke min forfar profeten Muhammed det.

Han hadde vel ingen bomber i turbanen han, såvidt jeg har skjønt det, ihvertfall.


Så det ville jeg gjerne klage på.

Med hilsen

Erik Ribsskog










PS 4.

Nå har jeg jo startet en del nettbutikker.

Og holder på å starte flere, som Odin's Off Licence, og Kongen av Danmark godtebutikk.

Siden jeg er etter Odin og en del konger av Danmark.

Og også Platagenet's Newsagents.

Siden jeg er etter Gange-Rolf og Vilhelm erobreren, og i slekt med Rikard Løvehjerte, osv.

Men jeg tenkte nå.

Kanskje jeg skulle starte Profeten Muhammeds kakebutikk også?

(Siden jeg visst også er etter profeten Muhammed, kan det virke som.

Siden jeg er etter kong Valdemar Seier, av Danmark, og han visstnok var etter profeten Muhammed).

Kanskje det hadde solgt bra.

Vi får se.

Men jeg må vente til neste gang jeg får trygda mi isåfall.

Eller selger litt mer.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter