Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. oktober 2010

Jeg fikk et svar fra One.com, angående hacking av Spesialbestillinger.net





Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian' : Support - dc

Added 19. oktober 2010 15:22

Hej Erik,
Tak for henvendelsen og tak for anmeldelsen.
Jeg kan se at du allerede har gjort det nødvendige og skiftet
adgangskode. Så håber vi at det kan holde dem ude.
Såfremt du har yderligere spørgsmål eller kommentarer er du altid
velkommen til at vende tilbage.
 

Med venlig hilsen / Best Regards
SUPPORTEN
----------------------------------
One.com
Web-site: http://www.one.com
---------------------------------

Anmeldelse av hacking fra tyrkisk 'mafian' : Erik Ribsskog

Added 19. oktober 2010 02:40

Hei,
nå snappet jeg opp det, på et tracking-cokie-program, at en av mine
nettbutikker, Spesialbestillinger.net, har blitt utsatt for hacking, av
den
'tyrkiske mafian'.
Og jeg jobba sammen med en hel familie, av kurdiske tyrkere, da jeg ble
plassert, (må man vel si), av Rimi, på Rimi Bjørndal, i 1996, som
assisterende butikksjef.
Det var Özgyr-familien.
Foreldrene husker jeg ikke hva heter, men de jobba i et vaskefirma som
het
Kvalitetsrengjøring, som holdt til i Sannergata.
May Britt og Viggo het sjefene der.
Og barna deres, het Hava, Sema, Songül og Muhammed.
De jobba alle på Rimi Bjørndal.
Hvor jeg ble plassert to ganger, av Anne Kathrine Skodvin, distriktsjef
i
Rimi.
Første gang, i 1996, som sagt, før jeg ble butikksjef, i 1998, på Rimi
Nylænde på Lambertseter.
Så ble jeg tulla fælt med, av direktører bl.a. i Rimi, så jeg bestemte
meg
for å 'skifte beite'.
Så jeg begynte å studere IT, på Ingeniørhøyskolen, i 2002, (for jeg
trengte
noen friår fra jobbing også, og jeg hadde ikke noen grad, og jeg var
overarbeida da, for jeg ble tulla fælt med, da jeg var sjef på en stor
Rimi-butikk, som het Rimi Kalbakken, som pleide å være ICA Supermarket,
ved
Symra kino, eller hva det het).
Og da ble jeg plassert på Rimi Bjørndal, av Skodvin igjen, etter å ha
jobbet
som butikksjef i en tredje Rimi, nemlig Rimi Langhus.
Og de jentene pleide å sitte å preike med meg, på t-banen ned til byen
osv.
(Ihverfall de to eldste).
Så de liksom sneik seg litt innpå meg, syntes jeg.
For det var ikke vanlig kost i Oslo, for meg, for å si det sånn at jeg
satt
å prata med folk på t-banen om forskjellig.
For folk i Oslo var vel ganske kalde ofte, eller hva det kan ha vært.
Men men.
Jeg vil ihverfall anmelde denne hackingen.
Det var også ei tyrkisk-kurdisk ung dame, ved University of Sunderland,
hvor
jeg studerte, i 2004. Hu het Leyla, fra London.
Så dette kan kanskje ha noe med noen av disse jeg kjenner fra jobb og
studier å gjøre.
Hva vet jeg.
Jeg sender med kopi av skjermbilder.
Mvh.
Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter