Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 27. oktober 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Homeschool Update - October 27, 2010










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Homeschool Update - October 27, 2010











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 27, 2010 at 8:05 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.


Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.

Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.


Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.

Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.

Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.


Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.

Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.

Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.


Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.

Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------

From: Homeschool Update <Crosswalk@crosswalkmail.com>
Date: Wed, Oct 27, 2010 at 4:00 PM
Subject: Homeschool Update - October 27, 2010

To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>







Remember to add Crosswalk@crosswalkmail.com and Crosswalk@salememail.net to your address book.


































Homeschool Update




Crosswalk Home
|
Homeschool
|
Bible Study Tools
|
Devotionals










Wednesday, October 27, 2010

Email Send to a Friend


Mobile Mobile



Free Newsletters Free Newsletters














Marriage, Homeschooling, and You


Anita Mellott


After 15 years, Jim and I had managed to get away for a day--just the two of us...


Read the full article here






College Prep 101: Teaching Responsible Study Habits


Kim Kautzer


Unless your student has experienced a more rigorous course of study and learned some good study habits, he'll be overwhelmed to arrive on campus.


Read the full article here






Pop Quiz: What's Your Child's Learning Style?


Rebecca Kochenderfer


Whether you are a newcomer or a seasoned veteran, taking a learning styles quiz like this one will help you understand and build a curriculum around your children's learning styles.


Read the full article here






Welcoming a New Family Member


Melanie Hexter


We have just welcomed our sixth child, so when a new-to-homeschooling mother asked, "How do I homeschool my 5-year-old with a newborn alongside?" I had to pause and answer the question for our family too...


Read the full article here







Now - Your Turn!



Participate and communicate through various mediums with other homeschoolers in the largest online Christian community.





Home Edventure




Thanksgiving Lessons


by Mary Biever


"We WILL have Thanksgiving back in our home. It WILL be cooked in our own kitchen, and I'm NOT ordering a ready made meal," I nearly ordered my family the year our house burned. It was three weeks before Thanksgiving. We had spent three months living in an apartment, and our home was nearly redone.


Read the full article here




We know that many of you have experience in educating your children. We also realize that sharing that experience may be the very thing that helps another home schooler. Submit your stories and experiences to homeschooleditor@crosswalk.com along with your first name, state, and a one sentence bio.








Message Board


Discuss home schooling issues in Crosswalk Forums, the largest online Christian community.





Fall leaves and Harvest moons Chat



Join in the discussion







Chat Events



Weekly Chat Event

FCN Homeschool Chat

Join Ezri and the gang to discuss the joys and trials of homeschooling and anything else that is on your mind.

Tuesdays at 9:30 p.m. ET in the Homeschool room

Log-in to chat here







Check out all of Crosswalk's home schooling resources at: http://homeschool.crosswalk.com



Do you have ideas on how we could improve our Home School channel or our Update Newsletter? Send them to homeschooleditor@crosswalk.com!


















LightSource.com FEATURED VIDEOS








Free Chapel









Morning Star Baptist Church









Ankerberg Show









Lifestyle Magazine









Hillsong TV

Watch more Christian Video Sermons & Messages from Ministries on LightSource.com












Bible Studies at CBD.com





Pick your classroom with Liberty





Christian Private Health Care





Free Christian Book





Free Publishing Guide





Crosswalk.com is a member of the Salem Web Network of sites including:




Oneplace.com




LightSource.com




ChristianJobs.com




CrossCards.com




SermonSearch.com




Christianity.com























Send a FREE Ecard! More FREE Ecards


















Click Here


















ABOUT THIS NEWSLETTER






This newsletter is never sent unsolicited. You received this newsletter because you signed up to receive it on a Salem Web Network website. We respect and value your time and our committed to protecting your privacy.




Manage Subscriptions | Unsubscribe | About Us







Salem Web Network | Copyright 2010. All rights reserved. | 111 Virginia St., Suite 500, Richmond, VA 23219













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter