Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. oktober 2010

Jeg sendte en e-post til Atle Farmen, direktør i Mars/Masterfood, fra Larvik




Gmail - Til Atle Farmen, direktør Mars










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Atle Farmen, direktør Mars











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Oct 29, 2010 at 3:40 PM




To:
contact@no.mars.com






Heisann Atle,

jeg prøver igjen jeg.

Husker du meg fra 2. og 3. klasse på Torstrand skole, i Larvik, på 70-tallet?

Vi gikk jo i samme klasse, (som han advokat-sønnen Jacob og Kai osv. vel, og venninna til søstera mi, Sølvi, som bodde ikke så langt fra meg, i Jegersborggate, og som hadde en bror som het Jarle).


Jeg var jo med i frimerkeklubben, som du og Jacob og en til hadde.

Mora mi ville at jeg skulle ta med søstera mi, Pia Ribsskog, men da ble dere stille som mus nesten vel.

Og vi spilte fotball på grusbanen til familien deres, husker jeg, på Torstrand.


Mora mi spurte meg, i 1978, hva jeg ville at broren min Axel skulle hete.

Og da sa jeg 'Atle, for da blir han sikkert god i fotball'.

Men det ble visst Axel Nicolay Thomassen istedet.


Men men.

Det var det mora mi som bestemte tror jeg.

Men hu spurte ihvertfall meg.

Men men.

Mer da.

Og i frimerkeklubben, på det neste møtet, så sa dere at det var hos Jacob.


Også gikk jeg til Jacob, så sa mora hans at det var hos deg den gangen og.

Og jeg fikk en bolle, eller noe, som hu hadde bakt.

Men men.

Jo, nå til det jeg egentlig skulle skrive om.


Jeg ser at du er direktør i Mars.

Jeg har måttet flykte til England, for jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

Og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen sin gård, i 2005.


Men jeg får ingen hjelp av politiet, så jeg lever som en flyktning i England, selv om jeg ikke får lov å flyktning formelt heller.

Jeg er arbeidsledig nå, men jeg hørte at de hadde slutta å selge isbre-mint, i Norge.


Så jeg driver å setter opp en web-butikk, for å selge de til Norge, over internett.

Så sender jeg en konvolutt, som luftpost, med 2-3-4 poser godteri, til Norge.

Jeg har vært i kontakt med Fox, og skal kjøpe inn direkte fra de nå, i neste måned.


Men de nevnte også, at man også kan kjøpe fra cash & carry-butikker, som de kalte det.

Og jeg kjøper også fra sånn budsjett-butikker, her i England, for det er nesten like billig, (hvis ikke billigere), der.


Jeg kjøper den Mars Planets, til 1 pund.

Og den selger jeg for 29.90 inklusiv frakt.

Da regner jeg en tier i avanse, (som skal dekke emballasje osv.), og en tier i gjennomsnittlige fraktutgifter, (for kundene bestiller ofte opp mot 200 kroner, som er grensa).


For dere selger vel ikke Mars Planets, i Norge?

Er det forresten dere som har m&m's-en?

Jeg lurte på om jeg kunne kjøpe direkte fra Mars/Masterfood, i England, skjønner du, sånn som jeg har avtalt med Fox, at jeg skal gjøre nå.


Men da tenkte jeg det, at siden jeg var tidligere klassekamerat, (fra Larvik), med direktøren i Norge.

Så var det kanskje mest høflig å kontakte han først, tenkte jeg.

(Selv om det vel ble litt 'mobbings' av meg, i den frimerkeklubben deres).


Men men, jeg prøver ihvertfall, igjen, (for jeg har visst sendt en e-post tidligere og).

Beklager hvis det blir mange e-poster!

Med Torstrand skole og Frimerkeklubben-hilsen


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter