Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. oktober 2010

Jeg sendte en e-post til Berger I.L.

epost sendt

http://www.bergeril.no/no/ombil,kontakt/

PS.

Her er mer om dette:

Hei,

jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian', inne i Oslo, i 2003, og ble forsøkt drept på min onkel Martin Ribsskog sin samboer sin gård, i Kvelde, i 2005.

Så jeg har flykta til England.

Jeg jobba som butikksjef og har studert data i fire år på universitetsnivå, i Oslo, på NHI og HiO IU.

Men jeg får ikke svar fra politiet engang, om hvem den her 'mafian' er.

Så jeg skriver om alt jeg har drevet med, på nettet.

Jeg lurte på om dere kan bekrefte, at jeg spilte fotball, på alderbestemte klasser, for Berger IL, fra ca. 1980 til ca. 1985.

Trenere var Leif Moen, faren til Anders Røkås og faren til Ole Christian Skjellsbekk, i klassen min.

Vi vant Vinn Sande Cup, et år, (jeg redda på streken og redda frispark).

Og Skjellsbekk kjente en trener utafor Gøteborg, så vi dro på helgetur dit, og spilte mot noen svensker, som var et par år yngre.

Jeg spilte også en kamp, for Fram, i Farrishallen vel.

For jeg bodde hos mora mi, fram til 1979.

Da flytta jeg til faren min Arne Mogan Olsen.

Og jeg gikk derfor under navnet Erik Olsen, men faren min glemte å skifte navn på meg, hos Folkeregisteret, så jeg har egentlig hett Erik Ribsskog, siden 1976.

Men da jeg flytta til faren min, så fikk meg, (merkelig nok), et par gule, smørefrie glassfiberski, av min stefar i Larvik, Arne Thormod Thomassen.

Farmora mi, var det vel, Ågot Mogan Olsen, fikk meg til å gå et Onsdagsløp, med Berger IL, opp til Blindvann, vinteren 1979/80.

(Jeg hadde ikke engang hørt om onsdagsløpet, for det hadde vi vel ikke i Larvik, som jeg visste om, ihvertfall).

Men de skia var så tråe, så jeg kom på sisteplass.

Og fikk dotter i øra, av alle som ropte 'løype'.

Så det var siste gangen jeg var med på Onsdagsløpet, for å si det sånn.

På forhånd takk hvis dere har noe bekreftelse på dette.

Mormora mi var jo fra Danmark, og jeg har to tremenninger der, som begge er direktører.

Og jeg ser at han ene, han skriver om klubbmesterskap i tennis, på CV-en sin vel.

Så da kunne jeg hatt om at jeg har vært med å vinne Vinn Sande-cup da, i fotball, på CV-en, tenkte jeg.

For jeg har jo jobba en del med organisasjon og ledelse osv., og er med i f.eks. NITO's lederforum, så kanskje jeg skal bli direktør jeg og.

Og da bør man visst ha noen idretts-bragder på CV-en, virker det som for meg.

Så hvis dere kunne bekrefta det, at jeg var med på å Vinne Vinn Sande cup, med Berger IL, så hadde det vært artig.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter