Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. oktober 2010

Jeg sendte en e-post til den israelske ambassaden i Oslo, mm.




Gmail - Ikke trakassering, men spørsmål










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ikke trakassering, men spørsmål











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 25, 2010 at 12:46 AM




To:
ambass-sec@oslo.mfa.gov.il


Cc:
info@london.mfa.gov.il


Bcc:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Mer fra Mossad?


---------- Forwarded message ----------
From: <bare_lurer@hush.ai>

Date: 2010/10/24
Subject: Ikke trakassering, men spørsmål
To: eribsskog@gmail.com


-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----

Hash: SHA1



Sist mail var ikke ment som trakassering, men oppriktige spørsmål

for jeg lurer. At du går hen og anmelder det er meg helt

uforståelig. Jeg tror du har fått ordet trakassering i vrangstrupen

for du blir jo trakassert av alt og alle... Tror du skal ta deg en

titt i ordboken og se hva ordet betyr.



Er det rart du aldri får deg jobb når du henger ut samtlige

bedrifter du har jobbet for tidligere, rent bortsett fra at

søknadene dine ser forjævlige ut. Når arbeidsgiver ser siden og

bloggen din som har såpass kontroversielt innhold, og i tillegg er

grisestygge fatter jeg godt at de ikke vil ha noe med deg å gjøre.



Hva OScommerse angår er det ikke dårlig prog. bare dårlig admin (PS

jeg har ingenting med hacking av sidene dine å gjøre, hvis du på

ett eller annet skrudd vis skulle tro det) ;) Så det er tydelig at

du ikke er kompetent til å jobbe med data iom at du ikke klarer å

sikre din egen webbutikk.



Jeg forlanger også at du fjerner den forje mailen min fra bloggen

din iom. at du ikke har opphavsrettigheter til den, og dermed ikke

har lov til å publisere den uten mitt samtykke. Det samme gjelder

denne mailen, men du kommer sikkert til å gi faen og anmelde meg på

nytt, for det er vel det du gjør om dagene.



Mvh:

En som fortsatt ikke vil ha fult navn, livshistorie og mailer

publisert på bloggen din

-----BEGIN PGP SIGNATURE-----

Note: This signature can be verified at https://www.hushtools.com/verify

Charset: UTF8

Version: Hush 3.0



wpwEAQMCAAYFAkzEuHIACgkQzCnF5sbgXW0QJQP7BJ/eKf5Vl03dkydBwjA59k0KzToH

Eqy7bk6gn+ZXJ+TjPx/F/9bn4f1M8VAFj7o13dks7CEJQW8pOkGklwavZPYTtK9VSlyh

Rr53/PMYTSP8IbWTpaJam8Dk3++u9qhwHYFuPx8Zz7luQbdbCHFsi5yow4NwJSw19LpN

IqUa7Rk=

=YMYr

-----END PGP SIGNATURE-----











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter