Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. oktober 2010

Jeg sendte en e-post til den israelske ambassaden i Oslo, mm.




Gmail - Welcome TFM










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Welcome TFM











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 25, 2010 at 12:48 AM




To:
ambass-sec@oslo.mfa.gov.il


Cc:
info@london.mfa.gov.il


Bcc:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Mer fra Mossad?


---------- Forwarded message ----------
From: theFutureMinders <info@thefutureminders.com>

Date: Mon, Oct 25, 2010 at 12:00 AM
Subject: Welcome TFM
To: eribsskog@gmail.com






~Dear Member,



~Welcome to theFutureMinders



~Your User ID: Ribba

~Your password: mafian

~

~To activate the forecast mailing service,

~click on the following link, or copy & paste it to your web browser:

~

~http://www.theFutureMinders.com/u/u.cfm?l=Ribbaa1246820

~~~

~Your account is now active, and you are free to use all the features at theFutureMinders.com.

~Your registration details are listed below. Please verify if there is an error.



~You can always edit your profile( administer your account ) by visiting myAccount section.

~(Sign in with your User ID and Password and click "My Account" link at the top of the menu)



~Please save this for your records.

~

~First name: Erik

~Last name: Ribsskog

~Email address: eribsskog@gmail.com

~Gender: Female



~Date of birth: June 06, 1966

~Time of birth: (Don't know)

~Place of birth: Larvik , Norway



~Place of residence: Liverpool , England





~Please let us know if you have any questions or comments by visiting

~our help section.



~Sincerely,



~The FutureMinders team















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter