Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. oktober 2010

Jeg sendte en e-post til Groupon




Gmail - Innlegg på din blogg- Groupon










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Innlegg på din blogg- Groupon











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Oct 26, 2010 at 6:14 AM




To:
Martine Nilsen <martine.nilsen@groupon.no>






Hei,

det var bra!

Var det politiet som informerte dere, hvis dere kan svare om det.

For jeg sender alt til politiet nemlig.

Jeg blir meldt på, på ti ting, som Groupon, hver dag.


Og jeg bor i Liverpool, og ikke i Oslo eller Drammen.

Jeg ble meldt på både for Oslo og Drammen.

Slike ting kan jo brukes i plott av mafiakriminelle som jeg har etter meg, uten å ha gjort noe galt, så det er greit å rydde opp i, selv om Groupon er gratis.


Jeg meldte meg på MyCityDeal her i Liverpool faktisk, og gikk på en komedieklubb, som het Laughterhouse vel, etter at billetten hadde ligget her, ubrukt, i et par måneder, for det tar tid å være forfulgt, merker jeg.


Men de e-postene får jeg ikke lenger.

Så hvis dere kan slette Drammen og Oslo, og sende for Liverpool isteden?

Det hadde vært bra isåfall.

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/10/25 Martine Nilsen <martine.nilsen@groupon.no>



Hei Erik!



Vi har stoppet
nyhetsbrevabonnementet som var meldt på med din epostadresse, etter at vi ble
informert om innlegget på bloggen din. Vi ønsker allikevel informere om at
dette ”abonnementet” er gratis, og at det ikke er bestilt noe i
ditt navn via våre sider annet enn disse nyhetsbrevene.



Dette er svært beklagelig, og vi
stiller oss uforstående til det inntrufne.


Bare å ta kontakt med oss om det
skulle være noe.



Med vennlig hilsen / Best
regards



Martine
Nilsen


Presales Manager -
Norway



Skype: nilsen.martine


E-mail: martine.nilsen@groupon.no


Facebook: http://www.facebook.com/groupon.no



Signature_mycitydeal_gr



MyCityDeal.no er en
tjeneste fra CityDeal AS (org. nr. 995 215 888)


City
Deal AS


Tjuvholmen
allé 3


0252 Oslo


Kundeservice: (+47)
2389 1005


Fax:
(+47) 2103 0123














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter