Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. oktober 2010

Jeg sendte en klargjørings e-post, angående spesialbestillinger, til en kunde som har kontaktet meg om det




Gmail - Angående spesialbestillinger fra Godtebutikken.net/Fwd: Spesialbestilling, godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Angående spesialbestillinger fra Godtebutikken.net/Fwd: Spesialbestilling, godtebutikken.net











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 5:15 AM




To:
(Sensurert av johncons-blogg)






Hei,

jeg har blitt varmere i trøya her.

Jeg så også at jeg overså en ting, ved mitt forrige svar.

(Beklager at jeg skriver seint, men det blir lange dager, siden nettbutikken er ny.


Jeg merker også at det blir fort slitsomt, og vanskelig å få nok inntekter, med den kalkylen jeg har.

For det første, så så jeg at du bestiller 3 stk. av den pastasausen.

Og mitt tilbud, står fortsatt, at du får den, til den kalkylen nevnt, i den forrige e-posten, og uten spesialbestillingsgebyr.


Men, jeg må nesten ta et slikt gebyr, så hvis du skal ha fler slike spesialbestillinger, seinere, så må jeg ta et gebyr på 49 kroner, pr. spesialbestilling, har jeg funnet ut, (for å ikke jobbe meg ihjel, uten å tjene noe).


Da vil den bestillingen vanligvis bli sendt innen en ukes tid.

Hvis det haster, så kan jeg også ta hastegebyr, også på 49 kroner da.

Da blir det kjøpt, og sendt neste dag, hvis jeg finner varen.


Men dette kan også avtales, fra gang til gang.

Og da går dette foran de reglene jeg skriver her.

Og min nye kalkyle, er på varer inntil £2.00 så er det 20 kroner påslag, på porto og innkjøpspris.


Og fra £2 til £6 så er det 25 kroner påslag, (på porto og innkjøpspris).

Og fra £6 så er det 45 kroners påslag, (på porto og innkjøpspris).

Det er sånn det ser ut nå, men disse reglene kan forandres uten noen tidsfrist.


Har jeg bestemt meg for.

For jeg er jo i oppstartsfasen, og må føle meg litt fram her, eller hva jeg skal kalle det.

Men de betingelsene jeg nevnte, i den forrige e-posten, de får du fremdeles, for det kjøpet.


Hvis du fortsatt vil ha de tre pastasaus-boksene.

Venter på svar om det.

Beklager at det blir mye e-poster, men jeg er som sagt ny på dette med importbutikker, fra utlandet, og netthandel, så jeg trenger litt tid på å bli varm i trøya her.


Håper dette er i orden, og igjen takk for at du kontaktet Godtebutikken.net!

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/10/9
Subject: Re: Spesialbestilling, godtebutikken.net

To: (Sensurert av johncons-blogg) <(Sensurert av johncons-blogg)>


Hei,

ja, jeg kan kikke på Tesco, når de skal dit en av de neste dagene, om de har den.


(De har blant annet en stor Tesco Supershop her i Liverpool, hvor de har det meste).


Jeg tar innkjøpsprisen pluss porto, og legger på ti kroner på hver vare.

Det er den kalkylen, som jeg bruker på de andre varene, (for øyeblikket ihvertfall).

Så det er mitt tilbud på denne.


Og jeg kan få sendte det iløpet av neste uke, så lenge de har det på Tesco.

Hvis du ønsker at jeg skal kjøpe dette, så bare si hvor mange du vil ha.

Så sender jeg deg en ny e-post, når jeg har fått kjøpt dette.


Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/9 (Sensurert av johncons-blogg) <(Sensurert av johncons-blogg)>





Hei Erik,


Jeg lurte på om det var mulig å legge inn en spesialbestilling på godtebutikken din. Dette er ikke snakk om godteri, men en veldig god pastasaus som ikke finnes i Norge.


Denne: http://www.mysupermarket.co.uk/sainsburys-price-comparison/Pasta_Sauce/Dolmio_Stir_in_Sauce_Sun_Dried_Tomato_150g.html



De har den blant annet på Tesco. Hvis det hadde vært mulig, ville jeg gjerne bestilt 3 sånne. Bare pass på å ikke kjøpe light-utgaven. Jeg vet ikke hvordan vi skulle gjort det med pris, men du bør ihvertfall tjene på handelen. Dette kan vi uansett komme tilbake til hvis du ønsker å gjøre handelen.



Med vennlig hilsen,


(Sensurert av johncons-blogg)











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter