Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. oktober 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Hello Ribsy, Thank You!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Hello Ribsy, Thank You!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Oct 26, 2010 at 6:08 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.


Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.

Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.


Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.

Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.

Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.


Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.

Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.

Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.


Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.

Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------

From: Michael Lundgren <xlr8gdi@gmail.com>
Date: Mon, Oct 25, 2010 at 3:37 PM
Subject: Hello Ribsy, Thank You!
To: eribsskog@gmail.com



Hello Ribsy,

Thank you for taking a tour of my GDI website.

If you have any questions or need any help getting started right away, please do not hesitate to contact me.

Some of the members in our group enjoy GDI for the website builder, hosting and email accounts that come with the program and some are using GDI to build monthly residual income.


I just wanted to welcome you and let you know that you have support in any decision you make.

To YOUR Success,

Michael Lundgren
http://PowerfulMarketing.info

425-760-5041


P.S. As a member of our GDI team you can benefit from our 50 Traffic Generating Video Series ==> http://PowerfulMarketing.info/i











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter