Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. oktober 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Drammen




Gmail - Verify Subscription to Longest.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Verify Subscription to Longest.com











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Oct 25, 2010 at 7:54 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Her har disse nazi-gutta fra Drammen tullebestilt noe greier da.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Brian Longest <brian@longest.com>
Date: Mon, Oct 25, 2010 at 2:07 AM
Subject: Verify Subscription to Longest.com

To: Miss Erik Ribsskog - Queen Of The Universe <eribsskog@gmail.com>




Erik,



We received your request for information, you need to click the

URL below to be verified or we cannot send you any information.



First email you will get is a link to our eBook Profiting Online.



Be sure to click below and we hope you enjoy the site.





-----------------------------------------------------------

CONFIRM BY VISITING THE LINK BELOW:



http://www.aweber.com/z/c/?rywc3cpk6s71vbmua2hp2db2tty036mg==9754



Click the link above to give us permission to send you

information. It's fast and easy! If you cannot click the

full URL above, please copy and paste it into your web

browser.



-----------------------------------------------------------

If you do not want to confirm, simply ignore this message.



Thank You,

Longest.com



-

Ricochet Communications LLC



Ricochet Communications LLC, 11654 Plaza America Drive, PMB 295, Reston, VA 20190, USA



Request generated by:

IP: 90.149.42.97

Date: October 24, 2010 21:06 EDT

URL: http://www.longest.com/









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter