Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 10. oktober 2010

Jeg sendte en ny e-post, med kopi til Politiet i Drammen og Spesialenheten




Gmail - Nettbutikk










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Nettbutikk











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Oct 10, 2010 at 9:50 PM




To:
Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Cc:
post.sondre.buskerud@politiet.no


Bcc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

jeg finner deg ikke på nettet, så da blir jeg litt skeptisk.

Du er ikke i skattelistene, eller på gule sider.

Og du har Hotmail-addresse.


Og du er ikke på Facebook.

Og du har et rart navn.

Nei, det her virker bare dumt, synes jeg.

Hvis du sender meg kopi av pass, eller annen gyldig legitimasjon.


Så kan vi ta det derfra.

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>



Hei


Nei, jeg er lærerstudent med en warhammer-avhengighet. Prisene er såpaass drøye i Norge at jeg lette etter en i england som kunne kjøpe et par pakker miniatyrer der til britiske priser og videresende til meg.




Hilsen Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 19:27:18 +0100

Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com

Er du undercover politi?

2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>



Hei


Det er helt i orden. Man skal kjenne sine fagfelt.



Mvh Torwald.


Date: Sun, 10 Oct 2010 18:53:11 +0100
Subject: Re: Nettbutikk
From: eribsskog@gmail.com

To: torwaldgrensen@hotmail.com


Hei,

ja, dette er ikke mitt felt, dessverre.

Jeg er tidligere Rimi-butikksjef.


Så miniatyrer, det skjønner jeg meg ikke på, dessverre.

Så det måtte blitt at jeg hjalp til å sette opp en nettbutikk, eller noe, eventuelt.


Men å drive en sånn nettbutikk, det er nok ikke mitt felt dessverre.

Håper dette er i orden!

Med Godtebutikken-net hilsen

Erik Ribsskog



2010/10/10 Torwald Grensen <torwaldgrensen@hotmail.com>


Hei Ribsskog!


Jeg ser at du har en nettbutikk der du selger godter til en lavere pris enn man får ferdigeksportert i Norge, alt sammen med en fornuftig profitterskel for deg selv. Kunne du tenke deg å gjøre dette med andre ting som er tilgjengelig i England, men ikke i Norge? Jeg er modellsamler av historiske miniatyrer som warhammer, battlelore og The english Civil War og ser at detaljistene i Norge tar 20-30% avanse på en del plastikkprodukter i forhold til prisen en kan få de for i England.



La meg få høre fra deg om du er interessert i å gjøre innkjøp og videresende dem til Norge.


Mvh Torwald













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter